Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukałem i nigdzie nie znalazłem pełnej odpowiedzi związanej z moim problem.

Auto się grzeje i węże są twarde.

Wymienione-

termostat

pompa wody

uszczelka głowicy (głowica sprawdzona)

zbiorniczek wyrównawczy

korek zbiorniczka

odpowietrzany już chyba 100 razy

 

Teraz wziąłem się za chłodnicę. Można w jakiś sposób sprawdzić czy jest drożna, a może ktoś ma jeszcze inne pomysły na to? Ja już opadam z sił powoli. Dodam że w aucie jest zamontowana instalacja lgp, obecie auto jeżdzi na benzynie. Czy to ma coś wspólnego z układem? jak zrobić żeby ominąć instalację lpg (układ chłodzenia)?

Opublikowano

mam ten sam motor

 

ja jak odpowietrzałem układ po wymianie płynu chłodniczego to zeszło mi z tym ponad 30minut na uruchomianym silniku oczywiście powoli dolewałem płynu i odpowietrznikiem trosze trzeba było się pobawić

 

ogólnie bmw nie popisało się w tej dziedzinie - moim skromnym zdaniem totalnie spieprzyli ten układ w tej jednostce

 

ciężko odpowietrzyć - lubi się zapowietrzać i ogólnie potrafi być dokuczliwy

 

ja osobiście nie mam z tym problemu ponieważ zostało to wykonane prawidłowo

 

ale skoro mówisz że masz twarde przewody to oznacza tylko jedno

 

zapowietrzony układ - chłodnica nie jest tu winowajcą

 

p.s. też mam instalacje LPG

 

po co chcesz ją pomijać - przecież po to jest zamontowana żeby auto było bardziej ekonomiczne

 

 

spuszczaj cały płyn najlepiej korkiem z bloku - i zalewaj go od nowa i powoli

wlej najpierw ze 3 litry i odpal silnik niech pompa zacznie chodzić - wtedy zacznij lać resztę powoli

i pamiętaj o odpowietrzniku

 

a ile ci tego płynu weszło do układu jak zalewałeś ?

gg5553463
Opublikowano
Układ obecnie mam pusty. odpowietrzałem go kilka razy. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś, ale jakoś nie jestem przekonany czy akurat to będzie przyczyną.
Opublikowano
Układ obecnie mam pusty. odpowietrzałem go kilka razy. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś, ale jakoś nie jestem przekonany czy akurat to będzie przyczyną.

 

 

NIE odpowiedziałeś na moje pytanie

 

ile ci weszło płynu do układu ??

gg5553463
Opublikowano
Układ obecnie mam pusty. odpowietrzałem go kilka razy. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś, ale jakoś nie jestem przekonany czy akurat to będzie przyczyną.

 

 

NIE odpowiedziałeś na moje pytanie

 

ile ci weszło płynu do układu ??

 

Na pewno 6l. Odpowietrzałem około godziny i dalej to samo.

Opublikowano
mialem przypadek ze winny byl nowy termostat objaw identyczny

Termostat jest nowy oryginalny z obudową i czujnikiem. Nawet jak w ogóle nie ma termostatu to nie powienien się grzać. Taki test już też robiłem.

Opublikowano
jak nie ma wogole to maly obieg miesza sie z duzym i to znacznie pogarsza chlodzenie najlepsza opcja jest podwieszenie termostatu tak aby byl w pozycji otwartej

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
jak nie ma wogole to maly obieg miesza sie z duzym i to znacznie pogarsza chlodzenie najlepsza opcja jest podwieszenie termostatu tak aby byl w pozycji otwartej

 

Tego nie próbowałem. Jutro od rana zakładam chłodnicę, pompę i spróbuję ostatni raz odpowietrzyć tak jak pisałeś. Jeżeli dalej to samo to ja już nie mam więcej pomysłów. Odpowietrzałem już nie jedno BMW , ale takich cyrków nie widziałem jeszcze. Nie popisali się z tą konstrukcją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.