Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Pozwoliłem sobie odświeżyć temat. Mam podtopione szoczewki od bi xenonów od świateł drogowych. Co może być przyczyną? Czy to wina tylko żarówek? jeśli tak to jakie żarówki powinny wchodzić do tych soczewek, tak aby na pewno ich nie podtapiały??

Druga sprawa to czy jest możliwa wymiana podtopinego elementu? Jeśli tak to ma ktoś wiedze na ten temat i czy na rynk są dostępne takie elementy??

Pozdrawiam!

 

 

Ja też mam ten problem i nie znam przyczyny, może jest ktoś kto rozwiązał ten fant???.

Opublikowano

Witam, również mam podtopiony odbłyśnik od długich. Chciałem kupic uszkodzona popękaną lampe na allegro za 100-150zł i wymienić u goscia który ogłasza się że naprawia lampy, poleruje itp. okaało sie jednak że lampy są nie rozklejalne i można je jedynie rozciąć. Niestety po takim zabiegu lampy nie są za dobrze spasowane :( Jakieś pomysły... ?

 

I jeszcze jedno pytanko, jak usunąć parę z pomarańczowych brwek ?

Opublikowano
Witam, również mam podtopiony odbłyśnik od długich. Chciałem kupic uszkodzona popękaną lampe na allegro za 100-150zł i wymienić u goscia który ogłasza się że naprawia lampy, poleruje itp. okaało sie jednak że lampy są nie rozklejalne i można je jedynie rozciąć. Niestety po takim zabiegu lampy nie są za dobrze spasowane :( Jakieś pomysły... ?

 

I jeszcze jedno pytanko, jak usunąć parę z pomarańczowych brwek ?

 

A odnalazłeś przyczyne podtopionych odbłyśników? Może ten gość się nie zna na e60 i nigdy takich lamp nie robił, podobno są rozklejalne i są firmy które zajmują sie regeneracją tych lamp.

Opublikowano
podobno są rozklejalne i są firmy które zajmują sie regeneracją tych lamp.
Jakieś namiary ? Co do przyczyny wypalonego odbłysnika nie mam pojęcia, takie auto kupiłem. Z początku myślałem że to od jazdy na długich ale kto tyle na nich jeździ :duh: albo były przystosowane jako lampy do jazdy dziennej.
Opublikowano

Właśnie zdemontowałem swoje lampy i po dokładniejszych oględzinach dojżałem, że moje lampy były już kiedyś regenerowane. Musze stwierdzić, że robota była wykonana świetnie ciężko zauważyć, że ktoś coś tam robił, z tyłu lampy (czarna obudowa) były cięte i ponownie spawane lub klejone.

 

Wniosek jest taki, nie dawać do regeneracj lamp gościom, którzy twierdzą, że lampy po cięciu nie da sie dokładnie spasować. Gdybym wiedział kto robił moją lampe, chętnie dałbym Ci namiar, zresztą również oddałbym swoją :)

Jak znajdę troche czasu to sam to zrobie, wytne w tym samym miejscu ( lub rozkleje bo sam nie wiem jeszcze czy była klejona czy spawana ) wymienie odbłyśnik i dam fachowcowi do sklejenia.

 

Co do podtopionych odbłyśników, skoro żarówk 12v 55w a prąd niecałe 12 to na myśl mi przychodzi tylko jedno... wadliwy materiał odbłyśnika!. Tylko dlaczego to się nie dzieje w każdej e60 :?: :?: :?:

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Uporałem się z moim problemem. Soczewki wewnętrzne w lampach LCI są plastikowe nie służą jako światła drogowe a u mnie właśnie tak były podłączone przez jakiegoś pseudo elektryka-partacza i do tego moduł od przedlifta :mad2: . Przyczyną wypalonych odbłyśników jest rzeźba w okablowaniu lamp, ringi podłączone do brewek, brak poziomowania masa blędów w kompie do tego jakiś emulator :duh:

Z pomocą kolegi Capaz, oczywiście zdalnie - udało się zrobić jak fabryka nakazuje :cool2:

Odbłśniki wymieniłem sam, jedynym dojściem do nich jest tył lampy bo od tyłu są przymocowane śrubki od odbłyśnikó na kluccze torx. Niestety aby je wyjąć trzeba rozcinać lampe, a później zespawać. U mnie zespawał fachowiec za jakieś grosze. Lampy dobrze są spasowane i nie parują. Po założeniu nie widać, że były spawane.

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.