Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam w moim bmw e36 320i m50b20 bez vanosa. mam zamontowany gaz drugiej generacji z dołożonym blosem (gażnik gazu). Problemem jest to że na zimnym silniku dławi się na gazie o ile na 1 i 2 biegu da rade jechać o tyle na 3,4,5 przy zmianie biegu z jednego na drugi zamula go jak by przez chwile nie było paliwa a po chwili zaczyna jechać i znowu przy zmianie biegu znowu się to powtarza. Natomiast na gorącym silniku przy normalnej jeżdzie jest ok ale gdy przeciągne do około 4-5tyś/obr i zmienie bieg znowu się to dzieje. Prosze o pomoc może ktoś zna przyczyne, czy to może być wina blosa czy reduktora? Edytowane przez fifi199
Opublikowano
może być tyle przyczyn że... z tego co się interesowałem Blosem to ciężko go wystroić i musi to robić dobry fachowiec. Radze znaleźć dobrego fachowca w okolicy i niech zerknie. Na Reduktor swoją drogą można zerknąć. Kiedyś miałem podobnie 4.5 tysiąca i praktycznie stawał na gazie, w największe mrozy, ale później przeszło.
http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Odnalazłem usterkę. jeden z forumowiczy podpowiedział mi że to może być przez brudny BLOS , no i faktycznie wyczyściłem go i ustreka znikneła;) teraz podjade tylko na regulacje (bo wkońcu znalazłem warsztat w łodzi który się tym zajmuje) i powinno być już super.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.