Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E zawór egr chyba zostaje ten sam :roll:

 

Chyba jednak nie.

Wersja z DPF

http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2005/june/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control-2/

Wersja bez DPF

http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2005/june/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

 

przepustnica jest przykrecana do zaworu EGR wiec bedzie problem ja zamontowac , gdyz zawor EGR w wersji bez DPF nie ma takich mocowan. :oops:

Stad moje pytanie czy to na pewno zredukuje telepanie silnika, bo koszty robia sie wtedy spore a nie mam zamiaru tak ryzykowac na darmo.

Prosze o wasze opinie i pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E zawór egr chyba zostaje ten sam :roll:

 

Chyba jednak nie.

Wersja z DPF

http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2005/june/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control-2/

Wersja bez DPF

http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320d-M47N2/LHD/N/2005/june/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

 

przepustnica jest przykrecana do zaworu EGR wiec bedzie problem ja zamontowac , gdyz zawor EGR w wersji bez DPF nie ma takich mocowan. :oops:

Stad moje pytanie czy to na pewno zredukuje telepanie silnika, bo koszty robia sie wtedy spore a nie mam zamiaru tak ryzykowac na darmo.

Prosze o wasze opinie i pozdrawiam.

 

W sumie masz racje, na filmie Rogera też widać różnicę między zaworami EGR.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.