Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,problem polega na tym iż w czasie gwałtownego przyspieszania silnik gasnie,wtedy tylko skrzynia na pozycje N ,odpalam i D i jade dalej... :duh: Jeżeli jade spokojnie nie przekraczam obrotów silnika powyżej 2000obr/min auto jedzie ladnie i bez problemowo,jednak kazde mocniejsze przyciśniecie pedału gazu skutkuje wyłączeniem silnika..Bylem na kompie ,wyswietlilo niskie cisnienie na szynie,dodam ze Buma gorzej odpala tzn:kręce troszke dlużej rozrusznikiem,ASB wolna od błędów,wymieniłem filtr paliwa nie pomogło.Podpowiedzcie koledzy jak uzdrowic autko i czy dalsza jazda "w spokojnym trybie do 2000obr/min" nie zaszkodzi bardziej.pozdrawiam
Opublikowano
Może zaszkodzić ale nie musi. wg mnie problemem jest któryś wtrysk. cisnienie na listwie spada bo wtrysk albo leje albo puszcza w przelew. zeby sie upewnic radze sprawdzic wtryski na przelewy (na rozgrzanym silniku). ostatnio mialem identyczny przypadek i okazalo sie ze korpus wtrysku jest pekniety
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
Dziękuje za podpowiedzi, zrobię test na przelew, ale mam pytanie gdyż jestem laikiem nie wiem czy jeżeli winowajcą będzie zawór regulacji ciśnienia jak kolega wyżej podpowiada to test wtrysków na przelew nie wyjdzie prawidłowo? Pozdrawiam.
Opublikowano

Wtryski dają albo paliwo na gary, albo na powrót. Jednak ciśnienie na listwie CR (podawcze) musi być stałe, aby całość osprzętu mogła działać prawidłowo.

Skoro skacze Ci ciśnienie, to jest coś grane albo na dziwnym powrocie z któregoś wtrysku (nie widziałem takiej sytuacji, ale w sumie jest to możliwe), albo na zaworze, albo na słabej pompce progowej.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy rozwiązał ktos problem?

 

Mam podobny, auto jeździło normalnie, po zrobieniu wirusa w trakcie butowania przeważnie na 3 biegu auto potrafi zgasnąć. Test przelewowy był zrobiony, żaden wtrysk się nie wychyla, natomiast w powrocie były bąbelki powietrza. W rurce od filtra powietrza nie ma. Oprócz tego objawy auto przyspiesza normalnie, nie dymi. Wydaje mi się że nieco dłużej trzeba go zakręcić przed odpalaniem - tzn ok 1s. Raz pojawił mi się taki błąd:

 

http://imageshack.us/a/img34/3359/du1n.jpg

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.