Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro prawdopodobne jadę po dyfer niestety już wyjęty z auta.

Prócz luzu na flanszy co mogę jeszcze sprawdzić? Luz oczywiście jakiś mały będzie? On na 0 spasowany chyba nie jest.

Opublikowano

Napisze post pod postem żeby było widać.

 

Luzy za wale miałem przez dyfer. Wał przy sprawnej nie zużytej skrzyni i dyfrze nie powinien wydawać dziwnych dźwięków ani nie powinien mieć luzów, jak się nim kręci lewo prawo ma niewielki luz rzędu kilka mm a nie 3cm jak wcześniej.

 

Przy puszczaniu bez gazu szybko rytmicznie sprzęgło nie ma styków i zmiana biegów przebiega teraz bardzo płynnie,

 

Na 1 czy 2 biegu można pompowac gazem i nie ma praktycznie żadnego szarpania, przyspiesza płynnie.

 

Jeśli ktoś ma problemy ze stukaniem szarpaniem, szarpaniem przy zmianie biegów, brak płynności przyspieszania z niskich biegów to radzę zająć się skrzynią i dyfrem. Auto jest nie do poznania.

Opublikowano
danielxc717 Dzięki za info. U mnie i tak przyszedł czas na tarcze więc poczekam jeszcze miesiąc z tym i dam znać co za dzięcioł stuka :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.