Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników autek z zamontowaną instalacją gazową III generacji.Jak to się sprawuje ? Czy są jakies straty mocy ? Jak wyglada spalanie w stosunku do benzyny ? Ile kosztuje jej zalozenie w stosunku do sekwencji.

Pytam bo wydaje mi sie ze III gen jest dosc zadko spotykanym typem instalacji a jestem ciekawy jak to chodzi.

Opublikowano

Tak jak podejrzewałem :) Mało kto pewnie wogule widział trzecia generacje - bo to według moich obserwacji bardzo zadki typ.

Mimo to jakie sa plusy i minusy tego typu instalki ?

Opublikowano
A ja podejrzewam, że sporo osób ma w samochodzie III gen. ale są przekonani (przez gazowników) że jeżdżą na IV. Każdy kto ma flying injection brc, IGS Landi Renzo czy ETA GAS Tartarini (więcej grzechów nie pamiętam) pomyka na III generacji tak zwanej. Jeśli chodzi o koszt założenia to różnice są znikome między III a IV dlatego też szukaj ludzi którzy założyli wtrysk gazu jakieś 3-4 lata wstecz, bo obecnie wszyscy zakładają sekwencję niezależnie od tego jaki mają wtrysk benzynki. Nie będę teoryzował na temat wyższości wtrysku sekwencyjnego(IV) nad ciągłym(III) bo to tylko gdybanie. Sam jestem ciekaw testu porównawczego tych samych wozów z różnymi instalkami.
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.