Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałbym serdecznie powitać wszystkich forumowiczów.

 

Od dłuższego czasu mam problem ze swoją BMW E46 316Ti N42, odwiedziła już 5 warsztatów i nikt nie potrafił zdiagnozować usterki :(. Dlatego postanowiłem zająć się tym tematem sam. Mianowicie: auto na biegu jałowym chodzi nieregularnie, tzn. nie wchodzi na obroty tak jak powinna po dodaniu gazu, "fachowcy" wymienili już sondy dwie przed katalizatorem, przepływomierz, świece, cewki, co w ogóle nie pomogło. Jestem nowy w tym temacie także po przeglądnięciu i poczytaniu różnych artykułów na ten temat dalej stoję w miejscu. Diagnostykę przeprowadziłem na rozgrzanym silniku, auto nie zgłasza żadnych błędów także pewnie problem leży po stronie niedoboru lub nadmiaru powietrza dolotowego (tak myślę). Na biegu jałowym sondy pracują normalnie w zakresach ale jeżeli tylko zwiększę obroty to po powrocie do biegu jałowego jest to co na rys. nr 1.

Mianowicie wykrzyknik przy geberrad z rys. nr 2 mnie martwi, jest on już od odpalenia auta i tak pozostaje. Jeśli ktoś mógłby chociaż powiedzieć od czego zacząć dalszą pracę to byłbym wdzięczny. Dla ułatwienia podam może ostatnie 7 znaków z VIN: FW34405. Jak by były potrzebne nowe zdjęcia z pomiarów to jestem gotów w każdej chwili podesłać.

 

Sondy lambda rys. nr 1:

http://images42.fotosik.pl/512/cdd856fedf0b627fm.jpg

 

Geberrad rys. nr 2:

http://images45.fotosik.pl/1483/2d464245b671c96em.jpg

 

Z góry dziękuję za zainteresowanie się moim problemem i pozdro dla wszystkich.

Opublikowano
Na początku chciałbym serdecznie powitać wszystkich forumowiczów.

 

Od dłuższego czasu mam problem ze swoją BMW E46 316Ti N42, odwiedziła już 5 warsztatów i nikt nie potrafił zdiagnozować usterki :(. Dlatego postanowiłem zająć się tym tematem sam. Mianowicie: auto na biegu jałowym chodzi nieregularnie, tzn. nie wchodzi na obroty tak jak powinna po dodaniu gazu, "fachowcy" wymienili już sondy dwie przed katalizatorem, przepływomierz, świece, cewki, co w ogóle nie pomogło. Jestem nowy w tym temacie także po przeglądnięciu i poczytaniu różnych artykułów na ten temat dalej stoję w miejscu. Diagnostykę przeprowadziłem na rozgrzanym silniku, auto nie zgłasza żadnych błędów także pewnie problem leży po stronie niedoboru lub nadmiaru powietrza dolotowego (tak myślę). Na biegu jałowym sondy pracują normalnie w zakresach ale jeżeli tylko zwiększę obroty to po powrocie do biegu jałowego jest to co na rys. nr 1.

Mianowicie wykrzyknik przy geberrad z rys. nr 2 mnie martwi, jest on już od odpalenia auta i tak pozostaje. Jeśli ktoś mógłby chociaż powiedzieć od czego zacząć dalszą pracę to byłbym wdzięczny. Dla ułatwienia podam może ostatnie 7 znaków z VIN: FW34405. Jak by były potrzebne nowe zdjęcia z pomiarów to jestem gotów w każdej chwili podesłać.

 

Sondy lambda rys. nr 1:

http://images42.fotosik.pl/512/cdd856fedf0b627fm.jpg

 

czy wartosci tych sond przed catem (1.48 i 1.52) zmieniaja sie podczas pracy silnika czy stoja w miejscu?

 

Geberrad rys. nr 2:

http://images45.fotosik.pl/1483/2d464245b671c96em.jpg

 

czujnik polozenia walka rozrz. po stronie ssacej. wymieniany?

 

Z góry dziękuję za zainteresowanie się moim problemem i pozdro dla wszystkich.

 

 

 

rowniez...jak spalanie, wzroslo? i jaki przeplywomierz zostal wymieniony?

 

Pozdrawiam

 

Przemo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.