Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mój problem polega na tym, że wczoraj poczułem, że dziwnie reaguje mi ukł. kierowniczy, mianowicie czasami jakby z opóźnieniem przy większej prędkości, więc wziąłem samochód na podnośnik i jak szarpałem kołami to na lewym czuć bardzo mocny luz(prawe koło ok), no i dodatkowo słychać stuki na dziurach. Moje pytanie brzmi, czy może to być coś innego niż końcówka drążka kierowniczego? No i czy mogę na tym zrobić jakieś 50 km, oczywiście w miarę wolno i bez dynamicznych manewrów?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt tak naprawdę nie odpowie na Twoje pytania, bo po pierwsze trzeba dokładniej zajrzeć pod auto i wymacać co się da i znajdziesz winowajcę lub winowajców :P co do trasy to pewnie nic się nie stanie, ale różnie może być :roll: zajrzyj dokładniej i zdiagnozuj, a najlepiej na stację i za 10-20 zł sprawdzą, chyba, że nie masz jak to nura pod auto i sam sprawdzaj :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Winowajcą może być drążek kierowniczy lub końcówka. Luz na końcówce widać, a na drążku trzeba wyczuć bo jest schowany pod harmonijka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.