Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zdobyłem silnik M20B23i mam pytanie odnośnie włożenia go do mojej b20 , a nawet kilka pytań może ktoś się w to zagłębiał.

No więc posiadam dawcę czyli Betkę z silnikiem z wiązką itd.

Nie wiem co by było lepsze iż silnik 2.3 na L-jetroniku czy na motroniku.

2.3 ma aparat zapłonowy z boku , inna przepustnica itp.

Czy przeżucić cały z wiązką itp ? czy pozmieniać osprzęt , koła pasowe ,kopułkę ,przepustnice z osprzętem (jeśli podejdzie pod kolektor? ), czujnik położenia wału, i w tedy mogę zostawić wiązkę z 2.0 .

który komputer i wtryski wtedy.

 

Wszelkie informacje są dla mnie ważne iż chcę to zrobić na dniach , z góry dzięki.

PS.

Zależy mi bardziej na motroniku iż jest nowszy bardziej dostępne części bardziej plug&play na b25 ale czy to b2.3 będzie działać na osprzęcie i wiązce z b20.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Słabiutko żyje forum jak widzę , aż przykro czyż by umierało forum BMW ?

No ale pomijając ten problem .Jestem po kontuzji (złamane żebro) Ale jak się wykuruję i zrobię podmiankę silnika , opiszę co i jak może się komuś to przyda , pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.