Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chlapnęło mi wodą po szybie z prawej str kierownicy a zaraz poczułem zapach pary, coś w stylu jak w saunie;) Odrazu podejrzewałem że to z ukł. chłodzenia ale zdziwiło mnie że to woda a nie płyn, ale samochód jest z kraju gdzie nie ma mrozu to temu była destylowana woda. A wyciek było widać po parowaniu, i nie radze nikomu jechać z czymś takim bo woda wali po masce i rozprowadza ją po całej komorze silnika i elektryce od zapłonu, ja założyłem opaskę z dętki nawet na ten głupi kilometr bo nawet przez km można z małej usterki zrobić szereg awarii.
Opublikowano
dlatego trzeba trzymać orient i wiedzieć to i owo, no i sprawdzać... bo niby mi sprawdzali w warsztacie samochód przed trasą ale to pominęli, bo przewód był w miejscu gdzie nachodzi na aluminiowy króciec poprostu spuchnięty dlatego że poszło tam zbrojenie gdzie opaska dociskowa dociska go do brzegu tego króćca. Ale takie awarie to śmiechu żarty są;) Już podaje koszty i ile to robiłem: gumowy wąż dwuśrednicowy-6zł Rurkę do połaczenia sam mialem i do tego na płyn chłodniczy ok 50zł bo tyle mi uciekło z tym że teraz mam o wiele lepsze jego parametry jeśli chodzi o zamarzanie bo zmierzone mam ok -37. A naprawa z odpowietrzaniem zajęła mi godzinę i wszystko na cacy:) Bmw to nie audi gdzie żeby dostać się do silnika to trzeba kilku godz i do wszystkiego jest takie dojście by przy okazji zdemontować jeszcze kilka rzeczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.