Skocz do zawartości

e36 320 szpera, nowe opony z tylu i jest problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam koledzy mam spory problem skończyły mi się opony z tylu i zakupiłem nowe BARUM BRAVURIS 2 klasa średnia ale zawsze to nowe założyłem je na auto os z tylu i mam wrażenie jak bym jechał polonezem! auto zaczęło wozić po drodze na zakrętach jest masakra istna paranoja i nie wiem o co chodzi?! na starych oponach wszystko było ok auto idealnie się prowadziło. ciśnienie w kołach zmieniałem było 2bary potem dobiłem na 2.5bar a teraz jeżdżę na trzech barach i nadal jest źle. czy ktoś się z czymś takim spotkał kiedykolwiek? dodam ze auto ma opony 215/45/17 Goodyear F1 z przodu a 225/45/17 BARUM BRAVURIS 2 z tylu, jest w nim szpera 25% no i sportowe sprężyny bodajże 60/40 felgi m5 17. na oponach przejechałem około 700km wiec już powinny się dotrzeć troszkę i ułożyć. byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi co można z tym zrobić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może to głupio zabrzmić, ale juz kilku forumowiczów miało problem z niedokręconym kołem.

Jaki rozmiar byl poprzedniej opony?

Opona jest dobrze założona? Ona jestasymetryczna wiec ma kierunek w którym ma się kręcic..

No chyba ze akurat po wymianie kół, padła jakaś tuleja wahacza.

 

 

PZDR>

Opublikowano
kola są dokręcone pierwsze co zrobiłem to właśnie to sprawdziłem. a opony są dobrze założone tez sprawdzałem. wcześniej były tam jakieś stare Michały popękane 225/45/17 wiec i rozmiar się nie zmienił. no i stare opony były ścięte od środka dosyć mocno.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może po prostu podjedż na jakieś szarpaki i sprawdż stan tuleji i geometrie z tyłu.

 

PZDR>

Opublikowano
chyba tak muszę zrobić... auto niedawno przeszło przegląd i niby wszystko było ok . a to ze kola sa lekko bokiem to chyba normalne na niskim zawieszeniu? chodzi mi o koła z tylu... muszę sprawdzić ta geometrie koniecznie morze to tego przyczyna.....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tyłu masz regulację zbieżności i kąta, wiec po obniżeniu powinieneś to ustawić.

 

PZDR>

Opublikowano
co się okazało był luz na tulejkach górnych z tylu tych wciskanych w zwrotnice wymieniłem na lemfordery i przy okazji kupiłem gwinty na tył to za jednym razem zamontowałem żeby auto stało jeszcze troszkę niżej i faktycznie znacznie się poprawiło ale została mi geometria do zrobienia przód i tył bo trochę jeszcze wozi po drodze i teraz pytanie kto mi to zrobi na mazowieckim? okolice Warka Grojec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.