Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam pytanko. Podejzewam ze padl mi wiatrak chlodnicy. Nie kreci sie w ogole :/ I pare razy zdarzylo sie ze podczas stania w korku i goracej temp na zewn autko zaczelo sie przegrzewac (318i)

 

Sprawdzilem bezpieczniki i napiecie na kablu i wsio ok. Zanim kupie w ciemno nowy (a potem okaze sie ze to co innego nie dzial hehe) mam okazje sprawdzic uzywany (podepne go tylko na chwile). Teraz pytanko kiedy on sie zalacza?? Powienien od razu troche sie krecic po wlaczeniu silnika?? Powinien zawsze od 1 sekundy wlaczac sie jak zalaczam klime??

 

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Opublikowano

Ok dzieki

 

Mam jeszcze pytanko. Moj wiatrak jest podpiety tylko jednym kablem. Widzialem ze mozna kupic (niby rowniez pasujace do mojego modelu) wiatraki gdzie oprocz zasilajacego kabla z lewej jest jeszcze jakis maly po lewej na gorze. Podpiety do czarnej kostki, ktora mozna po prostu wyjac bo jest na zatrzaskach i nie jest podpieta do niczego wiecej. Co to jest? I czy moga taka "wersje" wiatraka podlaczyc u siebie ( pytam bo akurat mam taka do kupienia)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.