Skocz do zawartości

520D [E60] - nasilajacy sie klekot..........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.kilka tygodni temu pojawił sie klekot wewnątrz samochodu i pojawiło się delikatne bicie podczas wciskania i puszczania pedału sprzęgła. Wspomne że auto jezdzi normalnie żadnych problemów ze zmianą biegów. co to może byc????????? Pozdrawiam forumowiczów. :mad2:
Opublikowano

To dzwiek padajacego lozyska sprzegla. Oczywiscie kolo dwumasowe rowniez bedzie do wymiany,

wytrzymuje tylko 200tkm. Tez musialem wymieniac. Pozniej bedzie Ci dzwonic na luzie jak puscisz sprzeglo.

 

M.

Opublikowano
Jak narazie pojawiły się drgania wyczuwalne na lewarku zmiany biegów i na karoserii w dodatku wskazówka predkosciomierza delikatnie faluje na stałej prędkości nawet jak jadę na tempomacie. :cry:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie. Jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy i problem pozostał .a więc nadal bije w pedal sprzęgła i szarpie podczas ruszania a co najgorsze to słychać głośne stukanie pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów już nawet kupiłem nową skrzynię i dalej to samo jak rozebralem wszystko i sprawdzilem luz na kole dwumasowym to wynosi ok.6.5 zęba czy to normalne bo przed założeniem było 3zęby a przyjechałem od wymiany 500 metrów dodam że po pierwszym odpaleniu silnika po wymianie nie było zadnej różnicy W zachowaniu auta.cały komplet LUK sprzęgła i dwumasy.co to może być nokia padam na pysk......???????? :mad2: :cry2: :cry:
Opublikowano
Usterka zlokalizowana padł wał w silniku . Temat zamykam.

 

napisz coś wiecej, co dokładnie?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
witam. obiawy były typowe dla padającej dwumasy i sprzegła ,bylo bicie w pedał sprzegła i szarpanie przy ruszaniu oraz metaliczny dzwiek podczas wyłanczania zapłonu + stukanie na połączeniu silnika ze skrzynia nasilające sie wraz ze wzrostem obrotów silnika, wiec kupiłem cały komplet (dwumasa+całe sprzęgło) firmy,, LUK po wymianie okazało sie ze ten sam problem nadal występuje. było podejżenie że skrzynia biegów uszkodzona więc wymieniłem i znowu bez rezultatu. Więcmój mechanik poprosił o konsultacje kilku kolegów którzy zajmóją się naprawą BMW po kilku godzinach szukania usterki odkryli luz na wale korbowym spowodowany uszkodzeniem łożysk wału.Wał przesuwa się około 5mm w przód i wtył a tolerancja jest setne milimerta ,teraz czekam na nowy silnik bo remont jest nie opłacalny bo trzeba robic wszystko co jest zużyte i tyle............ :mad2: :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.