Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Macie jakieś doświadczenia z reklamację opon?

 

Fabryczne przednie continentale UHP pękły na całej długości :mad2: od wewnętrznej strony. Tylnie dwie sztuki pęknięcia po 10-15 centymetrów.

 

Miał ktoś podobny problem?

 

Zamówiłem nowe pirelli....

Opublikowano
Do sprzedawcy i wypełniasz opis usterki i tyle.Sprzedawca przesyła do producenta i czekasz za decyzją.Jesli uznają reklamację dostaniesz nowe lub zwrot kasy.
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.