Skocz do zawartości

[E32]Kreci - Nie odpala - check control


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Posiadam BMW E32 z rocznika 1991, silnik 3,5. Dzis pojawil mi sie nieprzyjemny problem, parkujac samochod zapalily sie wszystkie kontroli i auto zgaslo. Pojawil sie blad check control i tyle. Auto kreci normalnie, wszystko zachowuje sie tak jak powinno. Po prostu nie odpala. Raz na 10 prob samochod odpali, ale musze podtrzymywac obroty pedalem gazu. Jeslu puszcze pedal gazu, samochod od razu gasnie. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, odpialem wszystkie komputery, naocznie sprawdzilem przekazniki czy zaden nie jest spalony, odpialem akumulator na 20 minut i niestety problem jest ten sam.

 

Z samochodem nigdy nic sie takiego nie dzialo, choc mam go nie dlugo to wszystkie naprawy wykonuje na bieżąco. Jedyne z czym moge powiazac ten problem to to, ze chwile przed tym zanim sie to zaczelo dziac uzylem plaka do 'oczyszczania' nawiewow. Byc moze pod deska rozdzielcza lub na podszybiu sa jeszcze jakies moduly lub komputery, gdzie mogl ten srodek przypadkowo zamoczyc i to powoduje problem?

 

DOdam jeszcze, ze chwile po uzyciu tego plaka auto normalnie odpalilo i jechalem nim jakies 5 km, ale po chwili jazdy zaczal wariowac termometr na malym komputerze i po chwili zapalila sie kontrola trakcji. I pozniej historia jak wyzej, dojechalem pod dom, auto zgaslo...

 

Prosze o jakies wskazowki bo koncza mi sie pomysly. Jutro rano przyjezdza znajomy elektryk z komputerem i bedziemy sprawdzac, ale moze ktos by mnie nakierowal na co zwrocic uwage?

 

Dzieki, pozdrawiam.

Opublikowano
A masz przepustnicę na linkę czy EML? Silnik wolnych obrotów działa? Iskra jest? Spróbuj odłączyć przepływomierz i zapalić ale potem jak podłączysz z powrotem przepływkę musisz odłączyć na chwilę akumulator żeby błąd się skasował. Czujnik temperatury jest w zderzaku, ale jak chcesz sprawdzić czy gdzieś styków nie zalałeś to musiałbyś OBC wyciągnąć i pod schowkiem przy nogach kierowcy sprawdzić.
Opublikowano

auto juz odpalone. W sumie nie wiem dzlej co mu bylo. Przyjechal rano kumpel z komputerem i nie wykazalo zadnego bledu. Po odpaleniu falowaly obroty, momentami gasl jesli nie przytrzymalem go pedalem gazu. Poczekalem az sie silnik rozgrzeje i nastepnie przegonilem go pare razy po prostej i juz bylo znacznie lepiej, teraz juz sie praktycznie unormowalo i z powrotem jest ok. Napis check control juz sie nie zapala. W przyszlym tygodniu bd robil wahacze z przodu, moze przy okazji warto wspomniec mechanikowi aby przeczyscil silniczek krokowy i zagladnal do przepustnicy?

 

Mam EML.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.