Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przeskanowałem samochód inpa i mam takie błędy

 

pomożecie mi w ich zniwelowaniu ?

 

http://c.wrzuta.pl/wi8584/c74828380012babd4f9c4516/2b

 

Pierwszy błąd raczej nie dotyczy mojego samochodu bo tego nie posiadam

 

natomiast drugi mam problem z zamykaniem okna tylnego za kierowcą

po trzymaniu przycisku zamknięcia samochodu na kluczyku

wszystkie okna szyberdach się zamykają oprócz właśnie szyby za kierowcą

tak samo z przycisku od zamykania szyby muszę go trzymać żeby szyba się zamknęła nie działa tak jak reszta czyli jeden klik i automatycznie się zamyka

co może być przyczyną ? cały ten moduł od drzwi trzeba wymienić czy może masz jakieś sposoby na to ?

 

http://c.wrzuta.pl/wi11703/6c1025aa002583f24f9c4517/1b

 

auc heating to jakiś czujnik ogrzewania z tego co wyczytałem

niestety brak błędu auc sensor więc to nie jest wina smrodka :)

zwarcie do masy hmm

gdzie ten czujnik się znajduję w mojej bmw ? może przeczyszczę styki

czy to drogi czujnik za co jest odpowiedzialny ?

 

ten drugi błąd to coś nie tak z silnikiem nierówna praca

co może być nie tak co sprawdzić ?

to mnie najbardziej nurtuje

w live data jak patrze na air mass przy jeździe na D to to czego oczekuje ecu jest np 300 jednostek a wypluwa z 500

to jest jakieś przeładowanie na postoju jest git ale tylko jak ruszę to więcej pompuje niż jest potrzeba i jazda jest mało przyjemna.

 

 

jak przełączę na SD tryb sportowy i tak samo na trybie manualnym wszystko jest super

to czego oczekuje ecu to samo wypluwa dziwne że tylko w trybie D jest takie przeładowanie

może mógłbyś mnie naprowadzić jakoś ?

egr czyściłem w sumie niedawno jeszcze posprawdzam węże podciśnienia do egr

 

dodam że silnik równo pracuję na biegu jałowym obroty nie falują

 

z góry dziękuję za wszelkie wskazówki

życie zaczyna sie od 200km/h

http://royy.net/~serfer123/bmw/7.JPG

Opublikowano
Jam protection strip masz w górej uszczelce w drzwiach. Sprawdź najpierw czy nie został odłączony (pod wygłuszeniem drzwi są wtyczki) ewentualnie przeleć po kabelku w uszczelce i zobacz czy nie jest przerwany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.