Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum i przepraszam jeśli popełniłem jakieś błędy.

Prosił bym o ocenę zamontowanego u mnie zestawu stag 4. Moje auto to BMW E36 318i Touring. Jestem laikiem jeśli chodzi o gazowanie i chciał bym żeby ktoś doświadczony wypowiedział się w tym temacie i doradził na co uważać . Jeśli brakuje jakis informacji które mam w papierach to prosze napisać. Pozdrawiam

http://www24.zippyshare.com/i/64649194/773269/MWSnap016.jpg

Opublikowano

witam przepraszam za jakosc zdjęć ale robione były telefonem i na szybko ponieważ nie miałem czasu..

aha i do parownika nie mam zbytnio dostępu ponieważ jest zamontowany za chłodnicą i zdj zrobione były od spodu samochodu. Butka w kole ze sciągniętą klapką.

zdjęcia troche poucinane ale prosze kliknąć prawym przyciskiem myszy -> otwórz obrazek i widać całe zdj

 

 

 

http://www41.zippyshare.com/i/73474373/824007/20120509543.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/73598307/618595/20120509544.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/26468819/97015/20120509545.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/20935437/28583/20120509546.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/52219004/776681/20120509547.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/45215452/501485/20120509548.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/25988051/610237/20120508542.jpg

http://www41.zippyshare.com/i/45279579/468946/20120508541.jpg

Opublikowano

1. Reduktor oczywiście alaska - zdecydowanie za słaby do tego silnika,

2. Filtr fazy lotnej też nie najlepszy,

3. Wtryskiwacze największy SYF na rynku,

4. Jeśli dobrze widzę to butla do jazdy na wstecznym - trzeba obrócić.

 

Podsumowując - instalacja kiepska, ale już lepsza badziewna sekwencja niż dobra mieszalnikowa.

Opublikowano
dziekuje za wypowiedź więc teraz co moge z tym zrobić ? jechac do gazownika, ochrzanić i powiedziec zeby wymienił ? bo szczerze zauważyłem lekki spadek mocy na gazie niż na benzynie.. ;/ prosze o porade
Opublikowano

Będzie spadek mocy, głównie przy wysokich obrotach.

 

A dlaczego ochrzanić gazownika? Przecież chciałeś jak najtaniej. A jeśli nie chciałeś to gazownik wybrał za ciebie najtańszą opcję. Szkoda że pytasz o radę dopiero PO założeniu instalacji, a nie PRZED. Jeśli chcesz to porządnie ogarnąć to wejdź na lpg-forum i poczytaj. Masz dwie opcje: Tańsza - zabrać się samemu za wymianę i wystrojenie (ja tak zrobiłem i nie żałuję), opcja droższa - poszukać na forum specjalisty z twojej okolicy i dać żeby on to ogarnął.

Opublikowano
gazownik chciał mi założyć sekwencje za 1700 zł więc powiedziałem zeby założył mi drożej ale dobrze.. zapłaciłem 2100zł a wyszło jak wyszło... powiedział mi ze ten zestaw będzie wprost pod ten silnik i że juz taki zestaw zakładano w identycznym aucie które jezdzi bezs problemu 2 lata.. więc dlatego chciałem go ochrzanić.. czyli jedyne co moge zrobić to jechac gdzies indziej na przerobke.. ale teraz pojawia sie pytanie czy zmieniac od razu czy przejezdzić 1000km i jechac na sprawdzenie moze w tedy powiedział bym ze jest problem i w tedy coś udało by mi sie w tej sprawie zrobić?
Opublikowano
byłem u gazownika i wyszło na to że butla jest niby w pożądku pare stopni tylko przekręcona w prawo przy skręcie w prawo na resztce gazu przełącza sie na benzyne, listwa tania bo słaby gaz mamy w okolicy i często sie psują a na miejscu maą tego kartony i maszyne do czyszczenia i naprawy (szefo i gazownik mają te same u siebie w autach) i powiedzieli ze jesli chce mogąmi za dopłatą wymienić np na hane (+300zł) ale lepiej zebym pozostał przy tym bo na miejscu robią mi od ręki jesli cos bedzie nie tak, parownik jest do 140 koni (rozwiercona dysza?). Mam przyjechać w tygodniu na regulacje bo to podobno wina spadku mocy jesli bedzie cos dalej nie tak będą szukać w czym problem.. pojade zobacze co zrobią jesli bedzie ok to przejade 1000km i pojade na gratisowy przegląd i strojenie jesli nadal będzie nie tak jak trzeba wróce na forum po porade.. Narazie dziekuje serdecznie za porady. Przynajmniej juz mniej wiecej wiem na co uważać i które podzespoły należało by ewentualnie wymienić pozdrawiam
Opublikowano

To jak w końcu jest umieszczona ta butla? Wielozawór z tyłu czy z przodu? Na fotkach słabo widać.

 

Valteki posłużą jeśli będziesz regularnie (co 10-15tys) robił regenerację i kalibrację, ale nie tylko o to tutaj chodzi. Przede wszystkim te wtryskiwacze są strasznie wolne, więc przy małym obciążeniu dawkowanie paliwa jest niedokładne.

Możesz śmiało montować HANA, a jeśli boisz się o jakość gazu to są filtry fazy lotnej z włókna szklanego lub poliestrowe.

 

Twój reduktor nie nadaje się nawet do 100 koni, nie wierz gazownikowi.

Opublikowano
wiec po ustawieniach powiem ze nadal jest za mało mocy i powiem ze ma wymienic parownik. a wielozawór w butli skierowany jest mniej wiecej w prawą tylną lampe wiec aż tak źle chyba nie jest, a co do tej listwy i filterka narazie zostawie tak jak jest bo szczerze mówiąc jest pare innych ważniejszych rzeczy do zrobienia takich jak amortyzatory wiec dla bezpieczenstwa najpierw je wymienie pozdrawiam
Opublikowano
właśnie od dołu juz nie ciągnie tak jak powinien pamietam jak świerzo kupiłem samochód to byłem troche w szoku ze 1.8 potrafi tak ciągnąć tak wielką bude a teraz przy kręceniu do 4tys tak w sam raz doganiam znajomego w oplel vectra b 1,6 16v .. może jak pojade na te ustawienia to coś sie polepszy a co do parownika to jest opcja tak jak to praktykant u gazownika powiedział : "rozwiercic dysze"?
Opublikowano

Nie ma prawa być spadku mocy, jeśli jest to jedź z reklamacją. Ale założę się że gazownik ustawia na mapki w WOT, więc nie będzie potrafił tego porządnie wystroić.

 

Rozwiercenie dysz może poprawić stabilność ciśnienia, ale przy mocniejszym przegonieniu reduktor będzie zamarzał.

Opublikowano
własnie mówił mi ze mam przyjechac na ustawienie jesli jest znaczący spadek mocy ale powiem szczerze ze na benzynie też nie jest super wiec może coś wiecej jest nagrzebane... może zapłon przestawiony albo sam już nie wiem... Jestem człowiekiem który płaci i wymaga a takie zachowanie ludzi którzy chcą zarobić na czyjejś niewiedzy jest dla mnie nie do przyjęcia bo sam dobrze wie, że jesli nie bedzie w pożadku to będe przyjezdzał co tydzien z pretensjami i bedzie sie ze mna użerał do konca gwarancji zamiast zrobić wszystko do pożądku, wyjsć na tym za zero i nie stracic klientów. Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie całą sprawą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.