Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Potrzebuje rady.

Problem polega na tym, że auto na jałowym biegu pracuje nierówno ( wahanie obrotów od 400 do 1000 rpm). Jak gdyby co jakąś chwile przestawał pracować jeden z cylindrów.

Cewki, świece, i kabelki są w porządku bo już wszystkie sprawdzałem. Ciekawostką jest, że świeca wykręcona z jednego z cylindrów jest mokra i czarna. Sprawdzałem i zamieniałem na inne i jest to samo. Iskra jednak jest podczas gdy podłączam i stykam z masą na zewnątrz.

Podczas jazdy auto przerywa i nie ma mocy. Niezależnie od obrotów chodzi nie tak jak powinno, chociaż na wyższych obrotach nie jest to aż tak zauważalne. Niekiedy gdy zgaśnie, jest problem z odpaleniem ale po chwili załapuje. Dodatkowo strasznie kopci na biało i śmierdzi benzyną.

Problem zarówno na gazie jak i na benzynie. Na gazie gorzej szarpie podczas jazdy.

 

Czy jesteście w stanie to zdiagnozować? Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać.

Opublikowano

najprawdopodobniej na momenty gubi zapłon przez to zalewa świece

 

komputer wskazany i odczyt z sond lambda

 

ogólnie to ( ciśnienie na wtryskach,sondy,odma,przepływomierz ) do sprawdzenia też wszystkie wężyki od podciśnienia

Opublikowano

Problem rozwiazany

Po podlaczeniu komputera, błąd wtryskiwacza na jednym z cylindrow, tracił czas (prawidłowy czas to okolo 3 milisekund)

przetarł się jeden z kabelkow we wiązce.

Co prawda kabel był od wtrysku benzynowego, ale na gazie tez było źle, bo sterownik wysyłał taka informacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.