Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. panowie naczytałem się o przeróbce układu wspomagania i maglownicy, ja zaczołem od tego że te 325i nie miało wspomagania i dołożyłem mu je, piszecie o wsadzeniu magla z e36 więc - jeśli magiel z e36 to z obojętnie jakiego e36 mam na myśli wersje silnikową czy też rodzaj budy, czy przewody do układu wspomagania też adekwatnie inne czy pasują z układu 325i i czy pompa inna czy ta z 352i, aha i czy łapy do mocowania i napinania paska pasują

2. kolejne pytanie chce wywalić bak z pod auta i zakupić bak który umieszcze w kabinie w miejscu tylnej kanapy mam dostęp do tego typu części mieszkam w niemczech , pytanko kwestia pompy nie ważna mam zewnętrzną pompe nie tą pompe w baku montowaną taki model, więc podłaczenie nie będzie problemem chodzi wyłącznie o rozwiązanie kwesti wskazywania przez coś czyli jakiś zewnętrzny wskaźnik poziomu paliwa

3. kolejne pytanko zakup przycisku start stop , demontaż stacyjki ma ktoś z tym doświadczenia jest to przycisk niewymagający dodatkowego przekaźnika

4. kolejne pytanko podłączenie wskaźnika ciśnienia oleju jakieś doświadczenia z montażem, wskaźnik temperatury oleju , napięcia,

5. zlikwidowałem nagrzewnice pozostały mi dwa przewody gumowe które wchodzą bodajże w blok silnika jeden a drugi leci w stronę przepustnicy, jak je najlepiej usunąć zaślepić

6. Chłodnica oleju jest dość mocno skorodowana chciałbym ją usunąć w miejsce jej zamontować dedykowaną w prawdzie pod e 30 chłodnicę ale z rajdów , co wy nato

7. i ostatnie pytanko nalotu , mazi autko niema rok czasu je uruchamiałem kupując je stało pod chmurką od 8 lat , wprawdzie przebieg 80 tyś ale gnój taki że wtryski jak z wosku, pompa paliwowa do wymiany przewody , uruchomiłem go po 2 miesiącach pracy co niedziele , nie wymieniłem rozrządu jeszcze i pompy wody , słysze po odpaleniu odgłos dobiegający z przodu auta mam dwa typy albo pompa sie kończy albo jeśli się wsłuchać to słychać ten odgłos tez w okolicach flanszy filtra oleju nad nim tam gdzie dochodzą przewody z chłodnicy oleju co wy nato , odgłos taki jakby pasek obojętnie alternatora albo wspomagania był za słabo napięty miarowe regularne jakby po obrocie wycie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.