Skocz do zawartości

Swap Compact 1.8 tds -> 2.8 M52 Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam pewien problem już na końcowym etapie swapu. Kupiłem silnik z pełnym osprzętem, wiązką i komputerem. Do tego dostałem pierścień na stacyjkę z którego idą dwa kabelki do modułu i do tego kluczyk z pestką. Mój problem polega na tym że najprawdopodobniej immo blokuje wszystko. Po przekręceniu kluczyka nie ma reakcji żadnej. Szukałem schematów podłączenie EWS w internecie ale zawsze znajdowało mi tylko EWS II. Pytałem gościa od którego kupiłem silnik czy czasami nie zapomniał dać mi sterownika EWS ale mówił że to jest starszy typ i sterownika nie ma, że jest sam moduł ten przy stacyjce z którego wycodzą 3 kabelki masa, plus, i sygnał. Teraz pytanie jak mam połączyć ten immo? Do jakiego pinu w kompie? Po drugie to czy muszę demontować stary sterownik EWS ktróry został z tamtego silnika? Dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano
No tak tylko ze u mnie nie ma sterownika ews, tak mi mowil ten koles, ze prosto od modułu anteny do kompa wiec sam juz nie wiem jak to ugryzc...
Opublikowano
Okey Panowie okazało się ze sterownik jest. Podpiąłem go we wtyczkę po starym sterowniku z tds-a i silnik zaczął kręcić lecz nie ma iskry ani pompa paliwa nie pracuje.... EWS załącza się bo słychać. Piny w kości kabinowej różnią się od tych z wiązki silnika a ściślej jest ich mniej. Czy jest możliwość ze brakuje jakiegoś kabelka co zasila komputer? piny jakich brakuje to: 9, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 24. Czy któryś z tych pinów odpowiada za zasilenie komputera silnika? Dziękuję za wszystkie podpowiedzi pozdro.
Opublikowano

wszystko ladnie tylko ja mialem tds-a i nie wiem czy piny się nie roznia... poza tym ja mialem juz przed swapem immo i wiazki sa tylko cos nie trybi.... trzeba cos zamieniac?

 

 

Już chyba wiem co się stało... Otóż durny sprzedawca silnika powiedział mi, żebym z modułu pod stacyjką, ten niebieski kabelek puscił od razu na pin nr 7. Czy w konsekwencji spaliłem przez to komputer? Dodam że dalej nie ma iskry ani pompa paliwa nie pracuje... Przy załączaniu zapłonu słychać jak przekaźnik przy sterowniku załącza się. W przekaźnikach tych dwóch białych dołączanych do skrzynki z bezpiecznikami, nie ma w ogole pradu... Wyglada to tak, jak by napiecia i masy dochodzily do komputera, ale z niego nie wychodzily :| Czy czeka mnie wymiana sterownika? Jeżeli tak to czy do 2.8 były sterowniki bez EWS?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.