Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu zabieram się do swapa ponieważ odkryłem przecieki na Pompie wtryskowej. Mechanik powymieniał mi w niej uszczelki jednak to nie załatwiło sprawy do końca, a nie widzi mi się oddawać pompy do Bosha. Chyba każdy wie jakie to koszta. Aha i niektórzy powiedzą e30 z 2.5tds (impossible), a jednak poprzedni właściciel zatarł silnik i kupił ten z e34. Podejrzewam ze wymienił tylko silnik. Dodam ze w dowodzie mam 2.4td. Czy jeśli kupie np M52B28 to co jeszcze bedzie do wymiany ?? czy może bardziej opłacalne będzie kupienie m47t2D20 ? Na dodatek to wcale nie jeździ jak 2.5tds jaka może być przyczyna ? Filtr powietrza ok, filtr paliwa ok. Nie mam tylko pod maska rury łapiącej zimne powietrze spod zderzaka czy to powodowało by taki spadek mocy ? do 100km/h mam jakies 18 s...chyba że czujnik położenia pedału gazu ?
Opublikowano
M52B28... skrzynia, komp, dyfer, wał zawieszenie silnika, wydech, misa od m50, nie wiem jak wygląda u ciebie sprawa z zawiasem i hamulcami, ale pewnie coś będziesz musiał pokombinować, żeby lepiej hamowało i trzymało się trasy :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tez bym polecał m52b28/ mozę być m52b25 jesli koniecznie nie chcesz mieć górę mocy pod maską. Alementy potrzebne jak SOBO pisze.

Sa to dość mocne i stosunkowo oszczędne silniki, jeśli są w pełni sprawne. Można się pokusić i silniki seri m50, tańszy w zakupie Swapie, ale troszkę bardziej lubiący paliwko. No i nie ma tego dołu do M52.

Jeśli chodzi o m47?.... po jakiego grzyba. Tu też jest dużo roboty. Skrzynia, dyfer, wał, pompa paliwa, caław wiązka, a jeśli jest na CANIE, to jeszcze musisz znaleść bardzo dobrego elektryka, to da radę, bo byle Józek tego nie zrobi. To nie jest M50.

Czemu TDS nie jedzie? Po ten tym tak ma. Może coś z turbo? nieszczelość w dolocie, przez które ciśnienie ucieka. Filtr paliaw, zajechany silnik, a możę po prostu nie jest to TDS, tylko 2,5td 115km. Ale i tak 18 s do setki to coś nei tak.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chłodncia powietrza doładowanego nie swiadczy o tym czy jest coś tds cz nie . Taką chłodnicę miał nawet Golf II GTD i 90 procent benzyniako z turbiną lub kompresorem. Oczywoście chłodnica nie robiła dodatkowych 30km tylko osprzęt, czyli turbo wtryski i ECU.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.