Skocz do zawartości

328i lub m52tu/m54 - sprawdzenie kola pasowego (tlum. drgan)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

 

jest jakas organoleptyczna metoda na sprawdzenie kola pasowego walu korbowego (tlumik drgan) w silnikach benzynowych ? Konkretnie m52tu (320/323/328 e46) lub m54 (bo to to samo jesli o to chodzi) ?? Nie piszcie tylko prosze o dieslach bo tam wiem czym to sie objawia.

 

Mam dziwne wrazenie ze w mojej z3 to kolo mam do wymiany, ale chcialbym to sprawdzic. Dodam ze oslony pod silnikiem w z3 nie ma, wiec nie widac czy leca opilki czy nie.

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

[MOD: A Ty po co cytujesz, pisząc bezpośrednio pod?]

 

A ty wymieniales to kolo ? Jesli tak to jakie byly u Ciebie objawy uszkodzenia ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

W benzynowym silniku w zasadzie to koło powinno być wieczne. Nigdy nie wymieniałem i mam nadzieję że nie będę musial. Mam doświadczenie z diesla.

Na początku koło puka na zimnym silniku (cyka) potem zaczyna wibrować i trząść paskami, potem zrzuca paski w czasie jazdy, a na końcu odpada.

Opublikowano

A dlaczego wg Ciebie w benzynach ma byc wieczne ??

 

Ktos kiedys pisal ze wymienial je w M54, tylko juz nie pamietam gdzie o tym czytałem.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Bo to jest tłumik drgań, których w 6 cyl benzynie prawie nie ma. Tak samo koło dwumasowe jest w zasadzie zbędne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.