Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jako że jestem tu nowy pragnę się przedstawić, nazywam się Marek i jestem posiadaczem bmw e38 z silnikiem 2.5TDS m51 z 1996roku.

Otóż... W środę wyjeżdżam do Holandii i mam następujący problem...

 

1szy problem to że zaczeła się jakiś czas temu dławić, gaz do oporu a ona nie jedzie, po chwili jednak to powoli puszcza i frunie ale zaraz znów się dławi, byłem u elektromechanika, podłączył komputer i wyszło ' czujnik temperatury cieczy chłodzącej' i czujnik podaje temp minus 26 stopni i bmw chodzi na ssaniu (dlatego pije tyle paliwa) ale czy to na pewno będzie tego przyczyną?

 

2gie przestała odpalać na zimnym silniku, na ciepłym pali na strzała (zaznaczę że dosłownie jeszcze kilka dni temu odpalała normalnie!) mechanik podejrzewa pompę paliwa w zbiorniku (??) ale tak nagle by się zepsuła?? podobno wszystkie świece grzeją i są ok..

 

Czy te dwa problemu mogą mieć jedną przyczynę?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

 

pozdrawiam

Opublikowano
witam wymien ten czujnik temperatury to moze byc przyczyną i wtedy zobaczysz, pompa w baku raczej odpada nie palił by i na zimnym i na ciepłym , zepsuty czujnik podaje fałszywe dane na kompa i to moze byc głowna przyczyną .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.