Skocz do zawartości

[520i]Silniczek spryskiwaczy - problem z okablowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam moją e39 już około roku. Jest to przedlift touring 2.0 w automacie. Udało mi się rozwiązać wszystkie jej bolączki po poprzednim właścicielu. Jeden pozornie najprostszy zostawiłem sobie na koniec.

Chodzi mianowicie o niedziałający silniczek spryskiwaczy i o szczątkowe okablowanie do niego.

 

Zdjęcia przedstawiają stan, który zastałem po ściągnięciu nadkola pasażera.

Pierwsze zdjęcie przedstawia cztery pary przewodów, które wychodzą z karoserii.

Drugie zdjęcie przedstawia kolorystykę żył. Może ktoś będzie w stanie rozpoznać po kolorze, który do czego służy.

 

W momencie włączenia spryskiwaczy manetką przy kierownicy na żadnej parze nie pojawia się +12v :x

Co najciekawsze, wszystkie przewody mają zwarcie z masą nawet te pozornie grube, typowo plusowe.

 

Jak najlepiej się do tego zabrać ?

Który moduł jest za to odpowiedzialny za zarządzanie silniczkami spryskiwaczy i gdzie się znajduje ?

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

http://www.blaze.pl/temp/e39/1.jpg

http://www.blaze.pl/temp/e39/2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.