Skocz do zawartości

Amory, tarcze, klocki itp - czesci pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

malo znalazlem co do tego, i prosił bym was o doradzenie mi w wybraniu poszczególnych czesci:

1. Amortyzatory (zawieszenie - przod i tyl, tuleje na wahacze)

2. Tarcze na przod i na tyl

3. Zaciski

4. Klocki hamulcowe

 

prosil bym o podanie: firmy / dla czego tak, ew. sprzeciwy / cene +/- /mile widziane linki :)

nie wiem czy to pomoze ale do mojej 318i 88' bede wsadzal m50b20 (niektorzy pytaja o silnik to podaje), a i chodzi o to zeby to bylo wytrzymale, musi mi to służyc :) co do amorów to żadnych tuningowych co mi zderzak w ziemie wpadnie.. :)

 

za pomoc wielkie dzieki !

Opublikowano

1. o zawias mógłbyś się pokusić na komplet H&R albo bilstein B8 z dobrymi sprężynami, do tego stabilizatory.

2. tarczę polecałbym ci EBC Turbogroove, bardzo dobre opinie zbierają.

3. zaciski, raczej seria, chyba że będziesz robił przekładkę z E36 to można wtedy coś pokombinować

4. Klocki EBC Green Stuff :)

 

cena nie jest zbyt wygórowana dla tych część a na pewno będziesz zadowolony :)

 

SILNIK: jak już to m50b25, nie ma co się pchać w 2.0, aczkolwiek (dodam swoje 3 grosze) pomyśl nad m52b28, poczytaj trochę z wujkiem google, nie zaszkodzi :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz robić dobrze to:

Tuleje do zawiasu, sworznie wszystkie LEMFORDER lub jakieś poliuterany. Amortyzatory Sachs, KYB, Bilstein do szerokierj lagi na zawias M-tech, do tego sprigni ORI M-tech lub H&R, Eibach.

Tarcze jak do normalnej jazdy to ATE plus Klocki tej samej firmy. Jak chcesz do pojeźdzawek, to jak kolego wyżej pisał. Oczywiści jak masz ori wentylowane tarcze z przodu. Jak nie to musisz przerobić, no chyba że chcesz mieć bardzo mocny chebel to kombinowanie coś od e36. Ale do 200KM sokojnie sobie radzi fabryczne 260mm.

No i podłaczam się pod kolegę ze lepiej m50b25 niż b20. 150km szału nie robi, lepiej w takim przypadku wsadzić m42b18.

A po za tym na temat swapów, jakości części, co zakłądać i daleczego, jest tyle na forum wiec pewnie Mod zamknie temat.

 

PZDR>

Opublikowano
możliwości jest wiele, zależy tylko do czego auto będziesz używał, jak się określisz, to na pewno stosowne porady otrzymasz...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

no to dziekowa chlopaki :) co do tego m52b28 to slyszalem ze korby bokiem lubia wyskakiwac hehe :p ale za to zblizone spalanie do m50b20..

bo m50b25 cos sporo wiecej pali :) - tak wyczytalem

Opublikowano
to zależy w jaki sposób go używasz, bo ja nie wyczytałem żeby komuś się coś takiego działo, jak nie katował...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

jeszcze przemysle sprawe co do 1.8is , 2.0, i 2.5 :)

najbardziej bym byl nad starym ISem bo ten nowszy to ciezej ze wsadzeniem jak czytalem.. lub 2 opcja to 2.0 :) mi 150km starczy spokojnie,

ja wyczynowo nie mam zamiaru jezdzic i siebie nie widze w tej roli (moze kiedys....), wiadomo mokro to 'driftem' cos czasem mozna ^^ ale to auto ma byc odnowione i nie chce niszczyc tego i sie nad tym wyzywac, bo mam sentyment do E30 i kocham te auta :)

Opublikowano
tak trzymaj :cool2:

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to IS, Mało przerabiania. Montujesz silnik do starej skrzyni, wpinasz wiazkę, montujesz cewki i wydech od IS i smigasz. Z m50/m52 jest wiecej roboty, bo to wał inny, skrzynia, kombinacje z wydechem...Po za tym zdrowy IS bedzie jechał prawie tak jak m50b20, ale IS bedzie miał przewagę z zakretach, po silnik jest lżejszy.

 

PZDR>

Opublikowano

jest ladny m44 na allegro sprawdzony, kompresja na kazdym garze 15,5 .. przebieg ponizej 200tys ..

gadalem cos wczesniej to trzeba przerabiac jakas wiazke pod EWS ..

wielkie problemy z tym czy raczej nie?

bo jak nie to moze na poczatek ten IS walne jak to Kris mi proponuje, a najwyzej potem druga bete pod 2.5 bym sobie zrobil :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.