Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zanoszę się już od dłuższego czasu z zakupem bmw m3 w budzie e36 cabrio, niestety nic ciekawego w rozsądnej cenie nie można znaleźć oprócz dwóch krajów USA i Anglia, mam pytanie odnośnie przeróbki m3 z angielskiej wersji na europejską, czy części kokpitu są inne niż w normalnym cabrio i czy taka przeróbka jest w ogóle możliwa ?

Przerabiałem kiedyś audi a6,c6 i takie podzespoły potrzebowałem:

1)maglownica,przewody,zaślepki kolumny x2

3)wygłuszenie wew.

4)obudowy wiązki p+l ,dekle, wiązka główna , tunele na belce

5)nagrzewnica dół , kanały boczne, kanał środkowy ,kierownice

powietrza na boki deski

6)belka,mocowanie belki,plastyki za schowkiem

7)uchwyt otwierania maski,linka,rączka

8)pedał

10)przewody hamulcowe

11)mechanizm wycieraczek,ramiona ,wspornik mech.

12)Podszybie

13)rurka serwa

14)dywan,podnóżek,nakładka podnóżka,progi przód x2

15)boczki x4 ,listwy ozdobne. listwy przełącznika, przyciski

16)deska, kratki nawiewu l-pr-śr, ramka licznika , przyciski obok

wyświetlacza

17)schowek, końcówka schowka

18)deska lewa dół nad pedałami

19)tunel ramka , boczki tunelu , konsola śr., popielniczka, mocowanie (

blacha)

20)osłonka nad popielniczką śr. , plastyk nad osłonką kolumny

21)panel klimy

lampy przód ,zamek-klamka,licznik

Mam nadzieje że w BMW nie trzeba tyle przerabiać i że wyjdzie to opłacalne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.