Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z racji tego, że tłumik środkowy z katem od E36 325 jest za duzy i nie wmieści się w mojej e30, szukam alternatywy.

Znalazłem coś takiego:

http://img830.imageshack.us/img830/13/supersprintkat.jpg

 

Teraz pytanie, montował ktos coś takiego?

MIęsci się to, i co najwazniejsze czy nie bedzie za głośno?

Kat sportowy firmy superpsrint

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
to jest chyba tzw X pipe za tymi katalizatorami.. jak jest kat (nawet sportowy) to nie powinno byc glosno.. bedzie jak seria tylko na wysokich obrotach moze sie drzec bo przeplyw lepszy przez ten kat sportowy.. ja mam tylko koncowy wydech od 325i reszta od kolektorow do konca to 2 rury i jest jak seria.. z tym ze wydech koncowy zalozony 2 tygodnie temu nowka sztuka i wszedzie szczelny.. jaki chcesz zalozyc koncowy bo to najwazniejsze jesli chodzi o glosnosc
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

X-pipe jest przed kat'em, czyli tak jak w serii. Trochę rzeźby ewentualnie będzie bo inne jest połaczenie z kolektorem wydechowym. Mam INOX kolektor więc może spasuje. Tylny wydech mam remusa no i kat. JEst powiedzmy w mairę cicho. Bynajmniej o wiele ciszej niż było wcześniej, a wcześniej był wydech od 325E.

Z tego co wiem to jest jakiś zaminnik katalizatora firmy supersprint, wiec chyba powinno być w miarę dobrze.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
ogolnie to co bys chcial osiagnac wydechem.. moc czy glosnosc czego oczekujesz
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

Jak napisałęm wyżej ory kat z e36 nie pasuje , jest za duży i nie mieści się w miejscu na ory wydech.

Co chcę soiągnąc? Chcę aby wydech szedł w odpowiednim meijscu, żeby było w miarę cicho, a moc.. żeby nei było za dużych strat bo za luźny wydech to utrata koni. Przyszłościowo będzie m52b28 więc wydech ma już pasowac pod nowy motor.

Wiec jednym słowem ma ładnie brzmieć, ale ma być cicho.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
a to zdjecie na gorze ktore podales.. to juz to kupiles czy chcesz dopiero
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
te katy wydaja sie male wiec moga pasowac.. przepustowosc tez powinna byc ok bo w koncu od m3.. ja na twoim miejscu poszperalbym po roznych stronkach niemieckich i podpatrzyl jakies projekty.. jest masa zdjec przy swapach i wydechow rowniez
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

he he , próbowałem, ale niemecki to dl amnei czarna magia o ile mwię po angielsku i holendersku;/

Czekam na zdjecia od typa. Ma zrobić zdjecia z centymetrem obok abym wiedział jaki to ma rozmiar.

Się zastanawiam czy oby nie bezie za głośno jesli wywalę ory kata i wtawię to.

NIe zalezy mi żeby mnie słyszeli, bynajmniej rano gdy odpalam pod oknami sąsiadów :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
wal 2 rury od poczatku do konca.. :mrgreen: co tam najwyzej dowod zabiora :P a tak na powaznie to chcesz zostawic ten koncowy wydech co masz czy myslisz cos innego.. mi np podoba sie dzwiek wydechu e36 m50 2.5 bez kata. nie za glosno a rasowo na wysokich.. jezdzi u nas taka.
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

na razie jest remus z 325 e36 z taką końcówka http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik-uniwersalny-i2081335572.html.

Nie jest źle, więc na razie zostanie, bo jest w dobrym stanie, ale docelowo chyba będzie supersprint (ot tak sie w głowie poukłądało)

Więc chyba i ten dekat będzie dobrym rozwiazaniem, powinno to nieźle gadać.

Będziesz Mógł Więcej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.