Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie, jestem nowym użytkownikiem forum i to jest mój pierwszy post więc w związku z tym proszę o zrozumienie. Od pewnego czasu mam pewien problem. Na biegu jałowym występują drgania lewarka zmiany biegów jak i tłumika. Podejrzewam poduszki pod silnikiem ale mechanikiem nie jestem, proszę kolegów/ kolezanki o pomoc. Z góry dziękuję.
Opublikowano
Ja też tak mam i uważam że jest ok . To diesel i drga . Mi się wydaje ze jest wszystko ok ale mogę sie mylić :D
Opublikowano
hmm, no niekoniecznie. U kolegi w e60 3.0 D stoi sztywno. Nie wydaje mi się że lewarek i rura wydechowa( gumy sprawdzone) powinny drgać. Dziękuje za zainteresowanie moim postem. Czekam na dalsze sugestie. Pozdrawiam serdecznie.
Opublikowano
Kolego to jest R6 kultura pracy o niebo lepsza na zimnym silniku musi troche podrgac :cool2:
Opublikowano
Dzięki, postaram się sprawdzić poduchy pod skrzynia i silnikiem u mechanika. Wiem że bez wyciągania się nie sprawdzi. Dodam że mieszkam w UK i wybieram się na Wielkanoc do Polski i nie chciałbym aby któraś sie ukruszyła doszczętnie po drodze ;)
Opublikowano
Nie, karoseria jest ok. Dziękuję za podpowiedź. W sumie poduszki nie zrujnuja mojej kieszeni a warto wymienić.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Pod silnikiem na 100% a pod skrzynią do sprawdzenia. A karoseria nie drży??

 

A gdyby drgala to co ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Widzisz ja wymienilem poduszki silnika i tlumik drgani dalej mi drzy lewarek plus lekko kiera , wydech i karoseria. Teraz tylko dwumas chyba mi zostal tylko :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie wciskanie sprzegla nic nie zmienia, zadnych skrzypow, piskow i innych atrakcji. Ot po prostu wszystko sie dyga. Poduszki ori kupione w aso.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie, wystarczy ze dam na 1100 i juz wibracje ustaja . Podczas jazdy ponizej 2000 obr mam lekki rezonans troche buczy i wibruje i juz mnie trafia bo nie moge tego ogarnac :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Tez tak obstawiam tym bardziej ze moj mechanior mowil ze widzi luz na dwumasie jak siedzial pod odpalonym autem. 90 tys przebiegu i koniec dwumasy to porazka na maca :mad2: ale i tak caly czas sobie wmawiam ze moze jednak to zle zalozone / walniete poduszki koszt przyjemniejszy niz nowy dwumas ze sprzeglem :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy przypadkiem koło pasowe (tłumik drgań) nie powoduje też takiego problemu jak występuje u was ?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Teoretyczńie tak , ale ja kolo pasowe tez wymienilem wiec odpada no i nie mam pisku przy gaszeńiu i zapalaniu ( a przed wymiana byl )

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Jak wejdziesz pod auto i zdejmiesz pslony i wydech to widac dwumase z tego co mowil bo mnie twm nie bylo wtedy. Auto nie jest katowane normalnie jezdze czasami tylko jak dawalem zonie to potrafila jechac pod gore przy 1200 obr i gaz w podlodze ale to tylko kilka razy wiec chyba nie powinno juz lezec

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Wybrałem się dziś do BMW po ,,breather'' czyli filtr odmy. Przy okzaji zapytałem się o koło pasowe. Koleś krzyknął 270 funtow( 1300zł). Komplet pasków kupię oryginalny bo duzo nie kosztują. Czy jest sens kupować oryginalne koło pasowe?? Jeśli zamiennik to jakiej firmy?

z góry dzięki za podpowiedź

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Wybrałem się dziś do BMW po ,,breather'' czyli filtr odmy. Przy okzaji zapytałem się o koło pasowe. Koleś krzyknął 270 funtow( 1300zł). Komplet pasków kupię oryginalny bo duzo nie kosztują. Czy jest sens kupować oryginalne koło pasowe?? Jeśli zamiennik to jakiej firmy?

z góry dzięki za podpowiedź

 

Corteco/Freudenberg produkuje koła pasowe na pierwszy montaż do wielu marek między innymi do BMW. http://www.czescidobmw.pl/szukaj/11237805696.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.