Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przegladalem neta dosyc dlugo i jakis konkretnych odpowiedzi nie znalazlem. Znalazlem ze ktos tam zakladal, mzoe ma u siebie ale nie wie na 100% albo znowu kolega kolegi chyba to ma.

Problem jest tego typu, ze mam zawieche M Pakiet Sportowy II Sportowe dostosowanie nadwozia. Zawiecha niestety umiera w mekach i modle sie oby zime przetrwala ktora oby byla krotka i lagodna. Chce na wiosne wymienic amortyzatory przod i tyl i sprezyny przod i tyl.

Pytanie do tych ktorzy siedza w temacie czyli albo zakladali sobie to w aucie albo robia w warsztacie i zakaldali taki zestaw.

Chodzi mi o amortyzatory sachs i sprezyny eibach pro kit. Nie wiem jakie te amory sachs wybrac. Czytalem cos na kilku stronach ze wiekszosc zakalda sachs advantage ktore sa podobno zamiennikiem M techniki. A obnizenie na nich to max 20mm. Czytalem tez ze sa jakies amory Sachs Sport Performance ktore podobno mozna zglebowac do 40mm.

Moje pytanie brzmi co doradzacie? Czy te Sachs Sport Performance to prawda ze mozna je zglebowac tak?

Albo poprostu mzoe radzicie zalozyc Sachs Advantage i sprezyny Eibach Pro Kit -20/-10? Pytalem w paru sklepach z czesciami to uzyskalem odpowiedz ze tak wymagajacych klientow maja zadko i nie maja takich amorow w ofercie jedyne co to standardowe amory do kozy.

Jesli ktos jest tak dobry to prosilbym o zdjecia na maila swojego auta jak siedzi na Sachs Advantage i Eibach Pro Kit.

Mail: [email protected]

Gwint odpada - za duze koszty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.