Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witajcie! Mam problem, kupiłem E36 2.0 M50, wracałem do domu wszystko było cacy, postanowiłem trochę nią mocniej pogonić, potem zatrzymałem się na światłach i spod maski dym. Czuć smród płynu chłodniczego. Do domu miałem już z 800metrów to doturlałem się pod domu (o dziwo wskazówka nie przekroczyła pionu!) i zauważyłem że prawy króciec od chłodnicy, ten na górze oderwał się razem z wężem i tam powstał wyciek. Tak samo miałem w E39, więc kupiłem nową chłodnicę,zabrałem się do wymiany wszystko poskładałem do kupi, zalałem płyn i chciałem odpowietrzyć i [BAD]... nie idzie. Na wolnych obrotach silnik zagrzewa się do temperatury roboczej i ją trzyma cały czas, natomiast jak tylko dostanie obciążenia podczas jazdy to wskazówka idzie coraz bardziej w prawo. Chłodnica zimna, zimne węże i brak ogrzewania. Co to może być? Ma ktoś jakiś pomysł? Czy to może być tylko zapowietrzenie? Edytowane przez bartek535

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.