Skocz do zawartości

320i Dziwne drgania silnika przy ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pojawiły się jakieś dziwne drgania silnika przy ruszaniu na początkowych obrotach brakuje mu mocy chodził cały czas normalnie wydaje cie jakby nie palił na jeden cylinder z 6 cylindrów przy małych obrotach potem jak wejdzie na obroty to wszystko gra jak zgaszę i odpalę samochód to chwilowo jest spoko po czym jak trzymam go na małych obrotach i rusza to szarpie ale wydaje mi się ze od spadku obrotów:? pomocy kochani ludzie co jeszcze ludzie kreci się normalnie do oporu odpowiedz brzmi zczytac błędy z komputera
Opublikowano
sam sobie odpowiem na takowe pytanie padła jedna ze świec po podłączeniu na kompa pokazał 9 razy błąd 4 cylindra po zamianie świec z 4 na 1 pokazał błąd na 1 cylindrze ukazało się ze kolegi kolega :) pracuje w bmw no i masz ci babo placek ma komputer:) polecam ten set http://www.ebay.pl/itm/NGK-LASER-PLATINUM-ZUNDKERZE-BKR6EQUP-BMW-3-E46-320-330-/170667209108 to nie seria v line 30 te świecę są słodkie i co 100 000 trzeba je wymienić!!! moje przeżyły 130 000 pozdrawiam i po problemie...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem powrócił dalej 4 cylinder czy wymienić cała cewkę zapłonowa czy sama fajkę z cewki:? błąd dalej na jednym cylindrze czy kable mogę wykluczyć ma ktoś jakiś pomysł.
Opublikowano
Drgania teraz pojawiają się po osiągnięciu właściwej temperatury silnika i przestaje działać jeden z cylindrów na zimnym silniku wszystko gra czy miał ktoś podobny problem wertuje forum ale nic nie mogę znaleźć...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dalsza część mojej walki z nierówna pracą silnika,a wiec tak pojawił się błąd 4 cylindra, wymiana świec niewiele pomogła, silnik zaczął ładniej pracować, jednak po wejściu wskaźnika na odpowiednia temp. silnika dalej drgania na wolnych obrotach i po gwałtownym wciśnięciu gazu szarpał(przy tym palił ok. 13L). Przy ruszaniu tez i na 3 biegu przy około 2 tysiącach obrotów szarpanie.Zamówiłem cewkę zapłonową z fajką czyli komplet. Wsadziłem na 4 cylinder i dalej drgania nie znikły wiec analogicznie zacząłem zamieniać ta z 4 na 3, z 3 na 2, z 2 na 1. Przy wyciągnięciu cewek wyciągałem fajkę to bardzo proste, wystarczy mocniej ja pociągnąć wyskoczy (jest na "klik") po zrobieniu tej czynności z fajka z 1 cylindra awaria zniknęła zrobiłem dzisiaj 300 km dałem po gazie i wszytko gra silniczek działa jak igiełka błędy wykasowane.Pozdrawiam, szkoda ze nikt nie pomógł na forum:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.