Skocz do zawartości

BMW from CANADA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni koledzy !

W najbliższym czasie mam zamiar i możliwość zakupu BMW e9x/e8x z Kanady. Bardzo was proszę o rady które silniki w tych autach są warte polecenia i z którymi nie będzie problemu z serwisem w Polsce. Jak wiadomo, na tamtejszym rynku dominują silniki benzynowe i głównie - 128i i 328i proszę w szczególności o informacje ( oraz zalety/wady) tego motoru.

Pozdrawiam serdecznie !

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Szukaj 328i i 335i , te są chyba najpopularniejsze i najlepsze , no chyba że uda Ci się335d dorwać :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ok :) a jeśli chodzi o ten silnik 328i to co to za silnik (wiem tylko, że 6cylindrowy) i dlaczego nie jest oferowany w Europie?
Opublikowano
to ten sam silnik co 330i w Europie, jest tylko inne oznaczenie na USA

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Dzięki piękne za odpowiedzi/podpowiedzi. Zobaczymy co się trafi ;) pozdrawiam !
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ktoś tu sięna forum chwalił że wystarczy wgraćprogram od 330i i niby jest to pełnoprawne 330i wtedy, a w razie czego zawsze można podjechać do jakiegoś tunera i poprawić charakterystyke silnika ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Własnie problem polega na tym, ze polepszenie parametrów silnika z 328i do okolic 330i 272PS 320 NM to koszt kilkunasty tysięcy zł. Tu nie wystarczy wgrać sterowników itp.

 

Do autora tematu.

 

335i i 328i to auta nieporówynwalne.

 

328i to dosyć paliwożerny samochód o codziennych osiągach dobrych i na miasto i na trase.

 

Natomiast 335i to pojazd o sportowych osiągach, zapewniajacy sporą dawke emocji przy takim samym bądź niewiele wyzszym zapotrzebowaniu na paliwo.

 

Jezeli priorytetem są osiągi i auto ma sprawiać przede wszystkim radość to tylko 335i jest slysznym wyborem.

 

Natomiast jeśli chcesz auto o zwyklych osiągach, ktore pozwoli jak trzeba sprawnie wyprzedzić TIR-a to mozesz brać 328i.

 

Generalnie na rynku wtórnym w PL 325i/328i bardzo szybko tracą na wartości i w ogole ciezko je sprzedać nawet jak sa w dobrym stanie.

Opublikowano
Raz jeszcze dzięki za podpowiedzi ! Auto ma mi przede wszystkim sprawiać radość z jazdy tylko tak jak pisałem, widzę, że w Kanadzie/USA dominują BMW 328i dlatego z ciekawości pytam właśnie o ten silnik. Jeśli chodzi o mnie to dla mnie idealna "gabarytowo" jest jednak seria 1 i będę się skłaniał bardziej do zakupu 128i/135i ale sprawa drugiego auta też jest otwarta i ma być to seria 3 z dobrym napędem :) Pozdrawiam !
Opublikowano
Posiadam 328i w manualu i nie mogę się zgodzić co do tego, że jest paliwożerny. Jeżdżąc po W-wie spala mi 11l/100km, w trasie wartość ta spada do 9. A bynajmniej nie jestem zawalidrogą :D Co to osiągów również się nie zgadzam. Przyśpieszenie od 0 do 100 wynosi 6.5 sek. także wydaję mi się, że także też jest ok. Wielokrotnie łapałem się z hot hatchami typu type-r, golf gti itp i zawsze było do przodu także stwierdzenie, że ten samochód wystarczy do wyprzedzania tirów jest raczej nietrafione :) W końcu te samochody które wymieniłem przeznaczone są do zapierdzielania. Oczywiście nie jest to klasa 335 i gdybym miał wybór to nawet bym się nie zastanawiał, ale jak na Polskie warunki to na prawdę daje radę :) Pozdrawiam!
Opublikowano

11 L po Wawie ? Chyba jak kompletnie nie ma korków.

 

Normalne spalanie w miescie dla tego silnika to 12-16 L.

 

W trasie 9L to tak, tyle to normalka.

 

Osiągi, dane fabryczne z manualem od 0 do 100 to jakies 6,7-6,8s.

 

Wartość teoretyczna , do zrobienia tylko przez wyczynowego kierowcę.

 

Realny czes to jakies 7,2 s. Dobrze , ale nie swietnie jak 5,6s w 335i.

 

Jednak powyzej 100 kmh to juz bardzo słabnie.

 

Od 0 do 160 - 17s. To w miare dobrze, ale naprawde dobry czas to jest dopiero ponizej 15s. 335i ma zaledwie 12,1 s (automat, dane testowe, a nie katalogowe).

 

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=t55Q_RybIaE

 

Auto zaczyna przyśpieszać około 2,7-2,8s i licznikowe 170 kmh (realne 160) osiąga w minimalnie ponad 20 sekundzie.

Opublikowano

W największych korkach nigdy nie przekroczyłem 13L.

Co do osiągów to 328 ma 6.2 sek do 60mph. Do tego dodaje realne 0.3sek.

Film przedstawia sedana z Xi także różnica jest na korzyść coupe rwd.

Jak już przedstawiasz wartość teoretyczną w 328, to czemu nie robisz tego w 335? 5.6 sek. to wartość fabryczna.

Tak jak już pisałem 335 jest dużo szybsza to fakt. Wiadomo, że bym wolał 335 ale 328 na Polskie warunki polecam :)

Pozdrawiam!

Opublikowano

Załatw sobie jakąś taki sprzęt do pomiarów i zobaczysz wtedy. Zejscie 233 konnym autem o masie 1650 KG ( z kierowcą) ponizej 7s do 100 to czysta teoria możliwa do zrealizowania na jezdni o idealnej przyczepności przez wyczynowego kierowcę wersją z manualem.

 

W wielu testach 335i ma 5,6-5,7s do 100 (z automatem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.