Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak moja bunia nie daje prawie ogrzewania,niemożna jej odpowiertrzyć na wolnych obrotach(gorącym silniku)po przejechaniu ok 15km wskażnik temp.stoi prawie na na niebieskim polu,kopci na biało.Mechanik mówił że do wymiana uszczelka i coś tam jeszcze. (cena 1000zł).

Pytanie czy silnik 18is pasowałby bez problemu? i co trzeba było zmienić jak,bym chciał wstawił silnik 2.3benz. podajcie mniej więcej ceny.

wiem szukałem na forum ale nie mogłem znaleźc.

Opublikowano (edytowane)

viewtopic.php?f=68&t=173996 coś słabo szukałeś :roll:

 

Podepnij się pod temat.

 

IS pasuje z miejsca, z 2.5 jest trochę rzeźba z tego co wiem, ale na pewno da się.

Edytowane przez tomsen1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak nie mogłeś znaleść? Chyba nie szukałeś

Z m40 na m42 bez problemu, lekka przeróbka wydechu i mocowania cewki.

Jaki 2,3? nie było takiej pojemności. Pewnie chodzi Tobie o m52b25 z modelu 323i. Jest duży przerabiania, wał, skrzynia, wiązka, ews, hamulce, przednie sprężyny.

 

Jaka uszczelka, skoro się nie przegrzewa a niedogrzewa. Wymień termostat, dobrze odpowietrz i powinno być dobrze.

i na przyszłość poczytaj i szukaj staranniej, bo na temat grzania, niegrzania jest dużo...

 

PZDR>

Opublikowano
uszczelka pod głowicą.pod korkiem oleju robi się tak mazia jakby kawa z mlekiem.
Opublikowano

A i powiedz kolego, sprawdzałeś to ogrzewanie w pozycji nawiewu "na twarz"?

 

Co do mazi - jak często i jakie dystanse jeździsz?

Opublikowano (edytowane)

1.

A widzisz takie dwa niebieskie pasy koło pokrętła kierunkowego nawiewu na twarz? Co to może znaczyć?

 

2.

Ten nalot pod korkiem może się zbierać jeśli jeździsz często krótkie dystanse i silnik nie nadąża się dogrzać.

Edytowane przez tomsen1
Opublikowano

kierunkowy kolego, ten skrajnie prawy.

 

Dobra, żeby się nie pastwić - sprawdź nawiew na nogi i szybę. Jeśli działa, to masz wszystko w porządku z nagrzewaniem. Po prostu Niemiaszki w przypływie szaleństwa postanowili nie robić ciepłego nawiewu na twarz.

Opublikowano
na szyby też daje letnie i na nogi przed sylwestrem robiłem trase 130km i tak samo.a jak miałem peugeota 605 to po około 5km było w środku gorąco.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Termostat, termostat, silnik niedogrzany. Jak rano pojedziesz to stań po ok 5km. Jełśi chłodni i dolny wąż jest ciepły to temorstat do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.