Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, witam wszystkich na forum. Ogólnie jestem posiadaczem Volvo S40, ale noszę się z zamiarem kupna "jedyneczki" i chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, a chyba od nikogo nie dowiem się lepiej, niż od Was. :)

 

Lubię dusić, więc auto musi jeździć. :P Jeszcze trzy lata temu jeździłem E38 4.4, ale to był inny samochód i to był też koniec mojej przygody z BMW, choć wspominam ją bardzo dobrze. Stąd też pewnie i tu jestem. :) No ale w końcu do rzeczy. Autem będzie jeździć przede wszystkim moja dziewczyna, więc myślę o 2.0 dieslu 163KM, bo jest ich sporo i będzie trochę oszczędniejszy od benzyny, no ale od razu chciałbym w nim zrobić min. 200KM. Widziałem pełno różnych chipów, zmian, czytałem o tym, ale wolałbym mieć info z pierwszej ręki. ;) Co zmienić? Wtryskiwacze, turbo, intercooler, dolot/wylot, chip? Nie mówiąc o tym, że jakbym doszedł do 220-230 KM i ok. 400Nm (wytrzymałość automatu? bo kupowałbym pewnie w automacie), to byłoby cudownie. :) Czy to w ogóle możliwe? I czy nie rozleci mi się silnik/skrzynia po 25.000 km? Fajnie byłoby usłyszeć opinie osób, które już coś zmieniły albo się znają, bo ogólnie każdy mi mówi co innego i sam już wariuję. Mam już trochę info na ten temat, ale większość od posiadaczy "trójek", wiadomo że silniki te same, więc wszystko podobnie, ale jednak wolałbym usłyszeć coś od właścicieli 1. Fajne jest też to, że jest ich (2.0D) od groma i można wybrać ładną, z jasnymi skórami w full opcji, a o taką w benzynie już trudniej. No właśnie, jeśli nie uda mi się osiągnąć sukcesu z dieslem, to kupię 2.0 218KM albo 3.0. :) Ostatnią oglądałem taką 306KM i wbiłem się na spawaną z dwóch kawałków. :D Dobrze, że skończyło się na stracie kilka stów na dokładny przegląd. ;)

Opublikowano

Autem będzie jeździć moja dziewczyna, chciałbym w nim zrobić 220-230 KM, jest ich od groma i można wybrać ładną, z jasnymi skórami w full opcji, a o taką w benzynie już trudniej. jeśli nie uda mi się osiągnąć sukcesu z dieslem, to kupię 2.0 218KM albo 3.0. :)

 

Kup jej M1 i nie będziesz musiał wymieniać wtryskiwaczy, turbo, intercooler, dolot/wylot, chip

 

Temat wałkowany na forum e90

viewtopic.php?f=70&t=130083&hilit=163+chip

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega matti napisał, najlepszym sposobem na osiągniecie mocy zbliżonej do 200 KM jest zrobienie programu. Przy tej masie i napędzie na tył autko będzie aż się wyrywać. Robienie więcej mocy to moim zdaniem przesada, za małe autko i za mały rozstaw osi. Przy dużej mocy pogubisz trakcję i co z tego ze auto będzie miało moc jak para będzie szła w gwizdek.

Druga sprawa to fakt ze chcesz autko dla swojej dziewczyny która pewnie nie jest kierowca rajdowym :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.