Skocz do zawartości

316 niskie cisnienie na cilindrach i problem z obrotami.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam taki problem: samochod nie chce mi wchodzic na obroty powyzej 4000tys obrotow jest takie wrazenie jakby nie mogl przepalic paliwa,

czasami strzela z tlumika, nie rowno chodzi. bylem u mechanika zmierzylismy cisnienie na cilindrach na 1i 2 powyzej 12 na 3 nie cale 5 a na 4 nie cale 3. slychac

troche zawory jak stukaja. czy moze to byc spowodowane wytartym walkiem rozrzadu. oplaca sie to robic czy lepiej pomyslec o 2 silniku??

z gory dziekuje za odpowiedz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy mieszył ciśnienie po próbie olejowej, by wykluczyć padnięte pierścienie? Mi to raczje śmierdzi uszczkodzoną uszczelką pod głowicą lub pokrzywionymi zaworami. Koszt remontu jest dość duży.
Opublikowano
Miałem podobny przypadek i po przeliczeniu kosztów nie opłacało się robić remontu kapitalnego (części ok1300zł + robota mechanika 300zł). Za 1500zł - 2000zł (KPL SWAP) kupisz już lepszy i mocniejszy silnik taki jak 1.8is lub 2.0i.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano
(KPL SWAP) kupisz już lepszy i mocniejszy silnik taki jak 1.8is lub 2.0i.

No takich rzeczy to mu nie pisz, bo swap z 1.6 na 2.0 na pewno nie kosztuje 2000 zł, chyba że sama "robocizna"

na 1.8is prędzej bo tutaj mniej zmian.

http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
Opublikowano

to widocznie wiesz lepiej!!! sam ostatnio to przerabiałem (z 1.6 na 2.0) :lol: i kupiłem całe auto za 2700zł :lol: (kompletne do jazdy) + 2 skrzynia biegów. Za robocizne mojego mechanika zapłaciłem 300zł, oczywiście pomagałem mu, zeszło nam 3 dni do zrobienia pełnego SWAPU. Ale teraz po jednej takiej robocie na pewno zrobilibyśmy to za 2 dni. :D

 

Także oprócz silnika który zamontowałem to zostało mi wiele części, prawie całe BMW - na dzień dzisiejszy już zarobiłem około 1000zł :D (na sprzedanych częściach) - a jeszcze posiadam dużo części. :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.