Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem wymieniłem olej silnikowy na 10w40 castrol i po przejechaniu ok 150 km zaczęły klepać zawory trochę to dziwne bo wcześniej nic takiego się nie działo. Oryginalnie był zalany 5w40 shell zastanawiam się czy nie zmienić na taki jak był dodam że zmieniłem na 10w40 tylko dlatego że auto ma już 250tys najechane. Miał ktoś podobny problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.