Skocz do zawartości

a99adrian

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d, 163KM 2006r.

Osiągnięcia a99adrian

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. /dzięki wielkie przyda mi się to na pewno. A nie wiesz może czy w e60 się różni licznik z lifta i przed lifta?
  2. Ja się problemu pozbyłem jakiś czas temu. Okazało się że w silniczku jeden korbowód był minimalnie podkrzywiony po jego wymianie auto przestało dymić spalanie było mniejsze i chodziło jak powinno być. Co do sprzęgła że miało inne obroty z wciśniętym sprzęgłem a inne gdy je puściłem i trzęsło trochę budą nie wiem i już się pewnie nie dowiem bo auto sprzedałem :)
  3. czy nikt z was nie kombinował z przekładką tarcz? Przełożył bym cały licznik ale czytałem że są kombinacje z dopisaniem nr vin. Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie na ten temat
  4. Witam. Posiadam przy swojej e60 licznik angielski. I chciałbym się dowiedzieć czy jak kupię uzywke na allegro to mogę przełożyć jednego do drugiego same tarczki lub wie ktoś gdzie można kupić same tarczki? A i jeszcze jedno czy licznik i tarczki z przed lifta pasują do polifta.
  5. Witam. Po chwilowej przerwie wracam do tematu. Z autem mam nadal problem. Kopci jak kopcił chmurka dymu na zimnym delikatnie na rozgrzanym podłanczając pod komputer zero błedów wtryski komputer wykazuje w normie jeden wtrysk minimalnie gorszy ale w normie. Ale żeby mieć 100% pewność bo mimo wszytko podejrzewałem że to wtrysk dałem wtryski do sprawdzenia do zakładu specjalizującego się w tym i okazało się że z wtryskami jest wszystko wporządku. Macie pomysły gdzie dalej szukać przyczyny????
  6. Witam. Wymieniłem teromostat niestety EGR też jest padniety i on dopiero przyjdzie w poniedziałek. Byłem na podłączeniu komputerem żadnych błędów nie wykazało. Wtryski wszyskie są w normie na zielono lecz 2 patrząc od strony łańcuszka jest gorszy ale też w normie. Mechanik który to sprawdzał obstawia że to wtryski tylko je trzeb rzucić na stół i dokładnie sprawdzić b o komputer tak idealnie nie wykazuje dodam że samochód był rozgrzany gdy był podłączony pod kompem. Także po niedzieli biore się za wymontowanie wtrysków i zaworze je gdzieś żeby sprawdzili bo innego wyjścia nie widzę. Wydaje mi się że DPF nie ma tu nic do rzeczy gdy auto zimne chmura dymu gdy ciepłe sporadeczna mgiełka i smród spalin bardziej to wygląda na nieprzepalanie ich.
  7. Przed remontem silnika auto się zachowywało podbnie tylko na ciepłym też kopcło a teraz się rogrzeje i praktycznie w ogole nie kopci. Auto zaporawdziłem do mechanika z myśla wyeliminowania tej usterki. Mechanik gdy sprawdził ciśnienie na tłoka wykazało 1:20, 2:20, 3:20, 4:9 tych barów czy tam nie wiem w czym to jest. Na 4 tłoku były popękane pierścienie głowice dał do planowania i auto złożył z myślą że bedzie dobrze aczkolwiek sami widzicie. akurat się zblizał weekend więc auto wziąłem i przetestowałem mechanik twierdzi że wtryski. Smród spalin jest przerażający aż gryzie w oczy tak jakby nie przepalał. Masła pod korkiem nie ma i ubytku płynu też nie zauważyłem. Jak na razie obstawiam na wtrysk jakieś walnięty. Na rozgrzany troche nim telepie no i obroty z wciśnietym sprzegłem maja 880 a jak puszcze sprzęgło to 780 wydaje mi się ze ta różnica jest troszke duża. AAA dodam jeszcze że przed naprawą gdy wyciągłem bagnet od oleju uchodził dym czyli miał przedmuchy teraz to zjawisko nie jest spotykane :)
  8. a więc tak wymieniłem przepływke i są takie same objawy jak na tej starej tzn. gdy jest podłączona na rozgrzanym bardziej kopci i silnik turkocze deliktanie jakby przerywał a jak odłączę silnik pracuje równo choć jakieś dragania tam są. Jak podłączyłem się pod komputer na tej starej to temp. zasysanego powietrze pokazywała -50 a na odłączonej 26, z tą nową nie byłem jeszcze na kompie ale objawy są takie same także wydaje mi się że to nie to jest przyczyną. A może gdzieś jeszcze znajduje się czujnik zasysango powietrza i od tego to wszystko tak wariuje? www16.zippyshare.com/v/BPwfGl6I/file.html tak to mniej więcej wygląda
  9. w takim razie moze wymienili realne? Wspominał coś o zaworach ten mechanik
  10. a termostaty trzeba oby dwa wymienić nie wystarczy tylko tego głównego? Było to by jakieś rozwiązanie tylko gdy on najbardziej kopci jak jest zimny aż siwo się robi wokół i ten zapach spalin jest taki dziwny. Warsztat który robił silnik oddał głowice do planowania i tam także wyregulowali zawory
  11. pod koniec tygodnia pojade pod komputer się podłączyć i zobaczymy w jakim stanie są te wtryski. Auto odpala od strzała nie ma żadnego spadku mocy. Wydaje mi się że dużo pali ale to może być przez tą przepływke i niedogrzewanie się. A może jeszcze macie jakieś inne pomysły co mogło by jej dolegać?
  12. W takim razie sprawdziłem tą odmę i jest wszystko wporządku mogę ją wykluczyć. Przepływke już zamówiłem powinna być za 2-3 dni jeszcze auto się nie dogrzewa termostat padł trzyma temp 50st na rozgrzanym ale wydaje mi się że to nie ma wpływu że drży a wolnych obrotach i tak mocno kopci. Jak zamontuje te części wtedy się uda do jakiegoś mechanika i podłącze się pod komputer zobaczymy co się tam dzieje. A jeszcze jedno pyt. Jak jeden wtrysk leje to warto regenerować wszystkie czy lepiej zmówić jakiś na allegro sprawdzony ale zregenerowany?
  13. świece grzeją. Ubytki oleju nie auto 2 tyg. temu miało zakładane nowe pierścienie, brak jakichkolwiek progów zawory też były regulowane. Także silnik jest w stanie idealnym tylko dlaczego kopci i nierówno chodzi. Dodam że jak odkręce korek oleju to go podrzuca do góry i delikatnie chlapie olejem czytałem że to objawy zapchanej odmy. Tylko jak ją sprawdzić czy ona jest zapchana?
  14. Przepływke jutro zamawiam także bedzie zmieniona. Powracając do tych wtrysków jak sprawdzić czy przelewają czy nie? Da się na komputerze to sprawdzić czy trzeba je wykręcić i dać do sprawdzenia do jakieś firmy tym się zajmującej? A jeszcze z tą odmą jak ją sprawdzić czy jest zapchana popsuta? Wczoraj wymontowałem ten seprator rozebrałem i to wszystko wyglądało na w porządku membrana która się tam znajduje była w dobrym stanie. Chyba że pominąłem coś z tą odmą i na coś nie zwróciłem uwagi żadnego tam filtra nie napotkałem.
  15. Witam! Gdy odpalam rano auto przez jakieś 5-7 min strasznie kopci (świata nie widać). Dym jest biały czuć go, aż gryzie w oczy tak jakby nie przepalała spalin. Gdy już się rozgrzeję jest dużo lepiej choć nieraz kopci na wolnych obrotach ale to już delikatnie. Silnik nierówno pracuje a jak zimny to w ogóle tragedia ale to przez 5 min a poźniej wyczuwalne są trgadnia w aucie. Miał ktoś podobny przykład? Wiem że mam przepływke do wymiany bo gdy podłączona pokazuje -50 st. a jak odłączę to 26st. Dodam jeszcze że postanowiłem sprawdzić wtryski metodą przelewową. Gdy wężyki były napełnione odliczyłem min. w strzykawkach było mniej więcej po równo 1: 9, 2: 10, 3: 10, 4: 11, trzymając 2 min było podwójnie 18, 19, 19, 21 chyba, jak uważacie w tryski za mocną leją czy w ogóle nie brać pod uwagę wtrysków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.