Skocz do zawartości

Dziki Wonsz

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 316i 1989

Osiągnięcia Dziki Wonsz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na benzynie jedzie normalnie jak nie jezdzę za długo na gazie.
  2. Napisałem na początku, że kompresja jest 9,8 barów. Mój znajomy powiedział mi żebym opóźnił zaplon o 3 albo 4 mm to zawory przestaną stukac i auto będzie zwawcze. Zrobie to jutro bo teraz jest u mie ulewa.
  3. Wymieniłem tą gume i nic to nie dało. Teraz doszło do tego przegrzewający sie silnik.
  4. Witam. Jestem posiadaczem E30 od niemal roku. Rocznik auta 89. Wymieniałem tam następujące rzeczy: -Wtryski -Filter paliwa -kable zapłonowe i świece -kopułka i palec -sonda lambda Mój problem polega na tym ze jak odpale rano auto obroty falują. To nic auto jedzie normalnie aż do momentu gdy osiągnie temperature 90 stopni i tu sie zaczyna problem. Auto szarpie jak sie dodaje gazu, dzieje sie to zarówno na benzynie(mniej szarpie) i na LPG (katorga). Byłem z tym u mechanika, zmierzył mi cisnienie w cylindrach i wyszlo po 9,8 barów jest to mało. Podłączył to pod komputer i na benzynie jak auto pracuje nie ma zadnego błędu, ale gdzy załącze gaz to wyskakuje błąd: Grupa wtrysków 1 i 2 oraz odpowietrznik paliwa. Kazał mi wymienic komputer pokladowy i tu sie naradza pytanie czy to wina komputera czy czegos innego bo nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Link do filmika: Prosze o odpowiedzi bo auto jest mi potrzebne do dojazdu do pracy. Dziękuje i pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.