Skocz do zawartości

KamilDG

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KamilDG

  • Urodziny 29.06.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998 Touring
  • Lokalizacja
    DG

Osiągnięcia KamilDG

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. I co by było gdybym zwarł te dwa kable pod czujnikiem ze sobą?
  2. Czy możliwe że uszkodzony jest czujnik klapy tylnej w zamku klapy tylnej ? http://wrzucaj.net/Gx8 Jeżeli tak to czy trzeba wymienić cały zamek?
  3. Ostatnio wymieniałem łożysko lewy tył i po wymianie po przejechaniu pewnego dystansu zaczęła świecić się kontrolka abs i asc oraz przestawał działać prędkościomierz. Teraz prędkościomierz działa ale ma czasami lekkie zawahania moim zdaniem a kontrolki zaczynają świecić po przejechaniu pewnego dystansu to jest 500 -1000m a czasami i nawet po dłuższym dystansie. Proszę o pomoc.
  4. Ostatni po zamknięciu klapy bagażnika tył na desce pojawił się komunikat że klapa jest otwarta i tak jest cały czas mimo wszystko ze klapa jest zamknięta oraz od tego samego momentu nie działa wycieraczka tył choć wcześniej chodziła bezproblemowo. Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić a mnie to drażni.
  5. To jedynie co to przejrzeć cały układ czy nie łapie lewego powietrza i odpowietrzyć układ? Czyli że po tych paru dniach brak wspomagania może być spowodowany zapowietrzeniem?
  6. Zastanawiam się tak czy przyczyna może być cieknąca maglownica?
  7. Po nocy plyn byl w polowie zbiornika, pokrecilem kierownica w prawo i lewo to wybilo plyn do gory po sam czubek zbiornika, sciagnalem plyn ponad plytke i dalej wybilo troche plynu wiec znowu sciaglem go troche strzykawka, po odpaleniu silnika i kilku ruchach kierownica plyn wessalo w uklad i zostalo go ponad minimum po czym zaczal sie pienic i wypuszczal delikatnie banki powietrza a wspomaganie po odpaleniu auta chodzilo przy delikatnych ruchach kieroqnica przy mocniejszych juz nie chcialo. Prosze o pomoc bo nie wiem gdzie jest usterka
  8. Wymienilem pompe wspomagania dwa tygodnie temu i wczoraj zaczela aie ciezko krecic kierownica a dzis wywalilo plyn ze zbiorniczka gdzie moze byc wina ? Bo nie wiem
  9. A o regeneracji pompy co sądzisz?
  10. Opiłków nie było. Początkowo kolor czarny później zmieniłem jeszcze pare razy i brązowy
  11. Płyn wymieniałem właśnie ostatnio jak te dźwięki zaczęły dochodzić a poziom płynu cały czas był i jest prawidłowy
  12. Witam posiadam BMW E39 523i, ostatnio usłyszałem, że gdy wkręcam auto na wyższe obroty to pompa wspomagania piszczy/huczy pod maską, a na wolnych obrotach przy maksymalnym skręcie kierownicy spadają obroty i tak samo jest huczenie pompy wspomagania. Moje pytanie brzmi czy to znaczy, że pompa umiera i obowiązkowo muszę ją wymienić na nową? Jeżeli wymieniać pompę to lepiej na jakaś używkę czy jakiś zamiennik z allegro?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.