Skocz do zawartości

Magii

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 35d 2008

Osiągnięcia Magii

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, zaczęło się od tego ze nie można sterować prędkością dmuchawy z tylu ( z przodu wszystko działa prawidłowo) wiec pomyślałem ze pewnie panel sterowania klimy z tylu, okazało się ze jednak nie. W takim razie pewnie tak zwany jeż wiec rozebrałem cały tunel środkowy żeby dostać się do dmuchawy od tylnego nawiewu, no i po wymianie nadal nic . Podłączyłem tester diagnostyczny gdzie są dwa błędy stałe E759 gdzie jest napisane dosłownie „Brak komunikatu( sterowanie klimatem pasażera przedziału 0x3F8) otrzymano automatyczna klimatyzacja z tylu nadajnika wbudowany automatyczny układ grzania i chłodzenia” oraz błąd E728 „ Brak komunikatu( tylne stratyfikacja 0x2D3)otrzymano wbudowany automatyczny układ grzewczy/klimatyzacja JBE nadajnika” Może ktoś to zrozumie :) . Tester to Foxwell z programem do bmw, ale chyba tłumaczony przez jakiś słaby translator :wink: Dmuchawa chodzi cały czas tylko na pierwszym biegu, z komputera sprawdzałem ze chodzi na pełnych obrotach. Na tą chwilę mam rozebrane pół auta i brak koncepcji co dalej.
  2. Tak jak wcześniej kolega pisał łamy w x6 tak są skonstruowane ze jedna żarówka oświetla jeden i drugi ring, a przypuszczam ze skoro żarówka jest najbliżej ringu wewnętrznego to dlatego on swieci najmocniej
  3. Olej w skrzyni trzeba wymieniać, ale nic to nie zmieni jeśli chodzi o poranne przeciąganie, tak ma być
  4. Kolego muszę Cię poprawić w BMW z klimatyzacja 4 strefowa jak np. BMW e70 e71 występuje filtr obiegu wewnętrznego który znajduje się nad nogami pasażera, który przed taka czynnością jak np. odgrzybianie klimatyzacji trzeba wyjac
  5. Powiem Ci tak, zawieszenie wielowahaczowe w BMW e71 jest ciężkie do zweryfikowania pod względem luzów na stacjach diagnostycznych. Nie wiem ile masz przejechanych kilometrów, ja w swojem mam zrobione 192000, na stacji diagnostycznej nic nie znaleziono ale i tak przy skręconych kołach podczas przejazdu przez bardzo niski krawężnik było słychać głuche puknięcie. Rozebrałam dolne wahacze, okazało się ze na wahaczach poprzecznych koncówki miały mały luz, do tego tuleje pływające były delikatnie ponadrywane, profilaktycznie wymieniłem jeszcze koncówki stalbilizatora. Dziś już nic nie słychać :-) także najlepiej rozebrać i sprawdzić
  6. Powiem tak zauważyłem ze na forum o x6 jest ciężko uzyskać podpowiedz na czysto techniczne pytanie, wydaje mi się ze jest to spowodowane ze nikt jeszcze nie majsterkuje przy tym samochodzie sam. Jeśli chodzi o doświetlanie zakrętów jest to do zrobienia ponieważ sam tak miałem dopóki nie odpiąłem akumulatora, ale myślę ze jak już będę miał Inpe to wtedy ustawie to z powrotem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.