Skocz do zawartości

grzesiek1989

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia grzesiek1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Autocom
  2. Komp pokazał dawkę 11mg/suw ale musze sprawdzić ponownie bo silnik nie był ciepły.
  3. A więc Panowie.... Pompa wyjęta, jak należy rozrząd zablokowany itd. (jak większość nie polecam wymiany oringu na silniku bo się wszystko sypie) uszczelniona, następie zamontowana i ustawiona zegarem. Na zimny silniku zaraz po odpaleniu trochę przerywa szarpie i dymi na niebiesko chwilami. Po około 2 min wszystko chodzi jak należy. Jadę dzisiaj na kompa. Czy ktoś wie jakie powinien pokazać wartości? Zaznaczam, że rok temu miałem opóźniany troszkę zapłon bo długo kręcił na ciepłym i przestawienie pomogło.
  4. Tak też zrobię. Napisze później co wyszło. Dzięki i pozdrawiam
  5. No właśnie to jest jedyny wyciek. Wszędzie jest sucho tylko cieknie w tym jednym miejscu.
  6. Nie wiem czy to prawda, ale mechanik mówił, że bez specjalnego klucza do blokowania łańcucha rozrządu lepiej pompy nie ruszać.
  7. Co się może stać?
  8. Panowie zamieszczam zdjęcie schematu i miejsce wycieku. Czy ktoś z Was wie czy da się to zrobić bez wyciągania pompy? Czy na tym łączeniu znajduję się jakaś uszczelka czy za płytko myśle? :) http://zapodaj.net/e36795e1b9053.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.