Też tak myślałem, ale miałem okazję przejechać się autem wyposażonym w Night Vision i nie wyglądało to aż tak różowo. Po pierwsze obraz systemu wyświetla się na ekranie Navi co oznacza, że jak jest mgła i wzrok masz skupiony na drodze jak jastrząb, to raczej nie spoglądasz non-stop na deskę - w dodatku z boku. Krótko mówiąc czas reakcji siłą rzeczy będzie skrócony. Po drugie nie słyszałem żadnego sygnału dźwiękowego w przypadku zbliżania się do przeszkody - nawet bardzo, bardzo blisko. Wszystko jest widoczne w szaro-biało- czarnych kolorach. Żadnych czerwonych ostrzeżeń, co też nie "budzi umysłu" do szybkiego hamowania czy manewrów. Po prostu widzisz białe lub szare cienie na grafitowym ekranie. Tak więc teoretycznie - system odjazdowy, w praktyce - duże wątpliwości. Może jak się ma HUD do kompletu i coś wyświetla się na szybie tuż pod linią wzroku, to temat wygląda inaczej? Nie wiem. Póki co oscyluję w kierunku systemów asystujących kierowcy plus + aktywny tempomat- ale nikt mi nie wyjaśnił sensownie jakie będą miały praktyczne zastosowanie przyjeździe PO MIEŚCIE dla napędu xdrive, który jak wiadomo wyklucza asystenta jazdy w korku.