Skocz do zawartości

boguducha

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520Xd touring

Osiągnięcia boguducha

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Też tak myślałem, ale miałem okazję przejechać się autem wyposażonym w Night Vision i nie wyglądało to aż tak różowo. Po pierwsze obraz systemu wyświetla się na ekranie Navi co oznacza, że jak jest mgła i wzrok masz skupiony na drodze jak jastrząb, to raczej nie spoglądasz non-stop na deskę - w dodatku z boku. Krótko mówiąc czas reakcji siłą rzeczy będzie skrócony. Po drugie nie słyszałem żadnego sygnału dźwiękowego w przypadku zbliżania się do przeszkody - nawet bardzo, bardzo blisko. Wszystko jest widoczne w szaro-biało- czarnych kolorach. Żadnych czerwonych ostrzeżeń, co też nie "budzi umysłu" do szybkiego hamowania czy manewrów. Po prostu widzisz białe lub szare cienie na grafitowym ekranie. Tak więc teoretycznie - system odjazdowy, w praktyce - duże wątpliwości. Może jak się ma HUD do kompletu i coś wyświetla się na szybie tuż pod linią wzroku, to temat wygląda inaczej? Nie wiem. Póki co oscyluję w kierunku systemów asystujących kierowcy plus + aktywny tempomat- ale nikt mi nie wyjaśnił sensownie jakie będą miały praktyczne zastosowanie przyjeździe PO MIEŚCIE dla napędu xdrive, który jak wiadomo wyklucza asystenta jazdy w korku.
  2. - No właśnie. Kiszka. I w związku z tym pytanie czy cały ten kombinat zabezpieczeń typu Systemy Asystujące Kierowcy + połączone z Tempomatem Aktywnym (w F11 nazywa się to pakiet innowacji), ALE BEZ ASYSTENTA KIEROWCY W KORKU będzie przydatny dla kogoś kto wciąż śmiga po mieście, dużo rzadziej po autostradzie. Krótko mówiąc czy wszystkie te dobrodziejstwa będą użyteczne w mieście dla F11xdrive ????? Czy samochód zatrzyma się przed przeszkodą, gdy tempomat będzie wyłączony? W salonie każdy sprzedawca mówi co innego. Co za absurd.
  3. Witam, Dzięki za wszystkie odpowiedzi; kopalnia wiedzy:) Wynika zatem, że Night Vision można odpuścić.. Jest taka opcja pakietu innowacji, która zawiera tempomat aktywny i HUD plus po dodaniu do niego Systemu Asystującego + za około 1980pln dostajemy niezły zestaw prewencyjny przeciw ewentualnemu zaćmieniu umysłu nad kółkiem. Dręczy mnie tylko taki zapis z katalogu, że w napędzie xdrive nie działa asystent jazdy w korku. Czy to prawda???? Czy jest jakaś inna funkcjonalność która to zastępuje w tym pakiecie? Może ktoś wie??? No i nie wziąłem asystenta zmiany pasa (martwe pole) - nie dlatego, że bez sensu, ale muszę coś wyeliminować z kosztów i padło na ten element, bo wydaje mi się, że nie jest aż tak użyteczny.
  4. Witam, jestem nowym gościem na forum i piszę poniewaź ma dylemat związany z konfiguracją mojego 520xd. Nie wiem mianowicie co ma większy sens w znaczeniu użytkownika: night vision czy system asystujacy kierowcy plus. Na obydwa nie chce juz wydawać tyle kasy, więc co jest po prostu bardziej praktyczne??? Przeczytane zostały chyba wszystkie posty na forum, ale właściwie nikt nie zestawił tych dwóch elementów razem. Nie do końca rozumiem też sposób działania systemów asystujących plus- ktoś napisał, że w przypadku automatu na system nie ma co liczyć w miejskim korku- czy to prawda?? Ktoś mi to może wytłumaczyc?? Z kolei w przypadku night vision czy ktoś może napisać czy w przypadku realnego zagrożenia system wydaje alarmujacy dźwięk? Dodam, że nie mam Hud, więc obraz z NV wdoczny będzie tylko na ekranie Navi. Proszę o pomoc bo juz zupełnie nie wiem co zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.