Skocz do zawartości

Edi1234567

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Konstantynów

Osiągnięcia Edi1234567

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Próbuje dobrać się do tego łożyska ale mam problem. Zdjąłem tarczę hamulcową i co dalej. Jak wyjać piastę, od strony tarczy hamulcowej czy jakoś inaczej. Czy trzeba zdemontować cały dolny wachacz?. Kto wie?. Pozdrawiam
  2. chyba sobie odpuszczę. Dzięki za informację.
  3. Edi1234567

    Łożysko w tylnym kole

    Buczy mi łożysko i mam chęć je wymienić we wlasnym zakresie. Chcialbym jednak podejść do tego profesjonalnie i nie rozbierać tego co nie potrzeba. Czy ktoś wykonywał taką operację a jeżeli tak to proszę o podpowiedź jakie narzędzia będą potrzebne i jakie operacje trzeba wykonać. Pozdrawiam
  4. Edi1234567

    Prędkosciomierz

    idę zaraz to wydłubać, dzięki za podpowiedź
  5. Edi1234567

    Prędkosciomierz

    Potrzebuję wyjąc zestaw zegarów w swojej bmce i po odkręceniu dwóch srób znajdujących się nad l;icznikiem nie chce to ustrojstwo wyjsć. Co trzeba jeszcze zrobić, czy kto ma pomysła? Pozdrawiam
  6. Edi1234567

    Słabizna

    Jeżdzę swoim BMW 320i i niepokoi mnie moc silnika a raczej jej niedobór. Co prawda autko jest w automacie ale mimo wszystko jego reakcja na pedał gazu jest wyjątkowo niewielka. Podejrzewam że komputer pracuje w trybie awaryjnym i to powoduje taką reakcję. Samochód pali przy bardzo spokojnej jeździe trochę na trasie trochę w miecie ok. 13 litrów. Jeździłe różnymi samochodami i przyspieszenie mojego jest żenujące. Czy kto wie jak można zresetować komputer? To że w serwisie to wiem chodzi mi o sposób domowy. Do tej pory kasowałem inspekcje bez większego problemu, mam nadzieję że komputer da się w podobny sposób zresetować. Pozdrawiam.
  7. Edi1234567

    Pali głupa, nie gumę

    Słuchajcie, mam BMKę od kilku miesięcy, dwulitrowy silnik w automacie bez vanosa, rocznik 1991. Jak mu wdepnę na D to do setki potrzebuję 20 sekund. Tak jest na benzynie a na gazie jeszcze gorzej. Opory toczenia normalne. Przy niskich obrotach silnika jest mułowaty, rozkręca się dopiero przy 3 do 4 tys. Nie wiem czy tak powinno być ale Astra 1.4 bierze mie na skrzyżowaniu. Wstyd mi, chyba kupię sobie cinkłecento. Przynajmniej nie będę zostawał w tyle. Może coś w im jest nie tak. Ma kto pomysła?
  8. Kupiłem ją w październiku, felgi super aluminiowe 17". Opony z przodu 205 (trochę Łyse, z tyłu 235. Nosi mną jak robotnikiem po wypłacie, nie wiem czy tak powino być. Na gładkiej drodze może jeszcze być, ale jak są nawet lekkie koleiny albo nierówności to droga jest dla mnie za wąska. W przednim zawieszeniu nie ma luzów, zbieżność też jest w zasadzie ok. boje się jeżdzić tym samochodem bo momentami tracę paowanie nad samochodem. Chce jechać wszędzie byle tylko nie prosto, co to może być.
  9. Tak jak pisałem wyżej, podnieść samochód z przodu z jednej strony i poruszać kołem w prawo i w lewo. Jeżeli to koło wykonuje ruch względem drugiego to jest to wina luzu na drążku. Jeżeli obydwa koła wykoują taki sam ruch a ruch ten nie ma wielkiego wpływu na kierownicę to jest to wina maglowicy. Moża też sprawdzić maglowicę przekręcając kierownicę w prawie skrajne położenie (jak do skrętu) i sprawdzić czy wtedy jest luz na kole kierownicy, jeżeli jest, to nadal bym stawiał na uszkodzenie drążka Pozdrawiam
  10. Podniesienie samochodu z jednej strony niewiele kosztuje, można sprawdzić czy jest to wina drążka czy maglownicy. Jeżeli maglownicy to współczuję, jeżeli drążka to nie ma problemu. Nie ufam mechanikom (bez obrazy).
  11. Najlepiej jest podnieść samochód z jednej strony i poruszać kołem w prawo i w lewo. Jeżeli ma ono lekki luz a drugie koło w tym czasie się nie porusza to jest na pewno to co ja piszę. Sukcesów
  12. Myślę że u Ciebie jest to samo co było u mie. Z maglownicy wychodzi drążek który ma przegub kulowy i na nim powstał u mie luz. Drązę kupiłem na Allegro za 38 zł wymieniłem i jest ok. Ten przegub kulowy widać dopiero po odsunięciu osłony gumowej na końcu maglownicy. Myślę że to jest to. Roboty na 20 minut no i ustawienie zbieżności przez jakiegoś fachowca. Pozdrawiam
  13. Prawdopodobnie jest za mało oleju ale nie wiem jak dolać. W misce olejowej nie ma takiego korka, ze skrzyni wystaje rurka obok miarki poziomu oleju w silniku ale zaślepiona i nie mogę zdjąć zaślepki. Skrzynia 5HP18 (tak jest napisane na tabliczce znamionowej). Pomóżcie jak dolać oleju do tej skrzyni. Strasznie mi przeciąga i jest umorusana olejem. Podejrzewam że jest za niski poziom. Pozdrawiam
  14. Edi1234567

    320i dlaczego tyle pali?

    Ja mam 320 i w automacie i cholernie szerokimi gumami. Pali mi ok. 13 litrów przy bardzo spokjojnej jkeździe, wyprzedzają mnie maluchy. Silnik pracuje cały czas na obrotach okjoło 2500 co mnie niepokoi bo pracuje na niskich biegach a wakuometr pokazuje mi spalanie na poziomie 12 do 20 litrów. Poza tym jest moim zdaniem zbyt słaby, przyspieszenie dostaje dopiero przy wciśnięciu gazu do dechy ale to i tak jest moim zdaniem zbyt słaby. Podejkrzewam sondę ale na razie jej jeszcze nie znalazłem. Chyba zainstaluje gaz II generacji bo III jest za droga. Muszę tylko zabezpieczyć kolektor dolotowy bo jest plastikowy
  15. Słuchajcie, przerwa była na połączeniu pompy z zasilaniem. JKakś baran zrobił tam kjiedyś odcięcie a późniejk prowizorycznie skjręcił przewody. Puściły. Dziękji za zainteresowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.