Skocz do zawartości

silva

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 118d 2009

Osiągnięcia silva

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuje za info .problem tez się pojawia od drugiej strony tj kierowcy ale tylko przy dużych wybojach .. Rozumie ze taśma ma być pomiędzy stykiem uszczelki drzwi i ramy auta ? Jakiej konkretnie taśmy czarnej użyłeś ? Jakaś specjalistyczna ? Tez mam czarne auto
  2. Witam, Od dłuższego czasu walcze z trzeszczeniem w ololicy drzwi pasażera lub podajnika pasów.. Robiłem kilka testów również z opuszczoną szybą i nie moge dojsc skąd to dochodzi te irytujący hałas... dodam że od wewnątrz nie widze aby tapicerka drzwi czy ten plastik od pasów były luźne- wygląda jakby dzwięk dochodził gdzies koło ramy okien ale precież tam wszystko jest sztywne... Może któś zna temat i by podpowiedział co to może być?
  3. Bardzo ładny egzemplarz na perwszy rzut oka- cena dość niska z uwagi na silnik- niestety jest to dosc toporny motor jak do tego auta ale za to mało awaryjny- realne spalaanie po miescie około 10-11 litrów. Bardzo fajna wersja wyposarzenia z bixenonem ringami i dużą navi cic. Jeśli przebieg jest oryginał to prawie nówka , Auto godne uwagii jesli oczywiscie nie zalezy Ci na zbytnio na mocy :)
  4. Auto było uszkodzone?
  5. Witam. Mam 118 d z 2009 -silnik z koćówka "c" -niestety nie łapie się na akcje...Jaki jest objaw tej usterki ? Może ktoś podpowiedzieć kiedy i jakie nieporządane dzwieki sie pojawiaja??
  6. Witam. Moja "1" ma oryginalne ksenony z ringami i ledami z tyłu ale zauważyłem że mimo iż ringi są przeznaczone do jazdy dziennej to tylne światła led w dzień też się palą.razem z ringami.... Tylne światła nie powinny być zgaszone?
  7. silva

    [E87] Ringi

    Mozesz klupić żarówke h8 led ale musisz się liczyć z tym że moze wywalac bład z uwagi na inne napiecie niż oryginalnie-wiec mozesz kupic zarowke z opornikiem lub skasować błąd na kompie. Po drugie taka zarowka poza kolorem tez bedzie naczej swiecic niz oryginał..
  8. Apropo trzeszczenia obudowy słupka z lewej i prawej strony przy podszybiu-wczesniej pisałem ze pomogło włożenie kabelka -niestety tylko na jakiś czas...trzeszczenie powróciło z obydwu stron.problemem jest materiał z jakiego zrobiona jest ta osłona -przy styku z plastikiem oraz szybą wydaję trzeszczące odgłosy.... Udało mi sie chyba problem wyeliminować całkowicie: otóż wymontowałem obudowe słupka (aby to zrobić trzeba podważyć napis airbag i odkrecić jedną śrubkę oraz wyjąć boczną zaślepke deski rodzelczej ) kupilem taśme materiałową tj.do przewodów ważne zeby była mięka i okleiłem plastik z którym styka się obudowa po włożeniu na miejsce oraz podszybie z przodu ( wszystkie miejsc styku tej obudowy z deską i szybą) po zamontowaniu cisza nawet na najwiekszych dziurach- dziś zrobie to samo od strony pasażera -metoda bez inwazyjna polepszająca fabryke:) PS:początkowo myślałem ze te trzaski pochodzą z kratek nawiewu-otóż nic bardziej mylnego -to felerne ustrojstwo daje taki efekt
  9. Witam. Czy ktoś może dysponuje wiedzą czy da się zdjąć obudowe (materiał) przedniego słupka kierowcy i pasażera w sposób mało inwazyjny?
  10. Powerbox to z reguły zwykły opornik ładnie opakowany który zaniża dane komputera odnośnie warunków w jakich pracuje silnik przez co zwiększa dawke paliwa i dodaje mocy- chyba ze mowimy o urządzeniu wpiananym w ECU -wtedy jest to urządzenie z gotowym programem który łączy się z komputerem samochodu i nadpisuje go tworząc nową mapę pracy turbospręzarki. Pierwsze rozwiązanie z wiadomych względów jest bardzo złe dla silnika a drugie w zależności od stanu silnika ...W chip tunigu masz auto sprawdzone na hamowni i strojone pod konkretne parametry dane silnika- przewaga power boxa jest taka ze bez problemu można go odłączyć i auto wraca do pierwotnych ustawień bez konieczności jazdy do tunera oraz cena.
  11. Czyli minimalny bonus w serri :) nie polecam powerbox-mozna sobie popsuc silnik " Kolego jak sie sprawuje sinik po tym chip tuningu ? kopci? duż róznica w przyroscie mocy?
  12. Witam. Czy ktoś z kolegów posiada wiedze jak wypada prawdziwa moc w serii w bmw z tym motorem? ktoś hamował serie 143 km?
  13. Po jakims czasie silnik sie sam odmulił-pewnie DPF -zamykam temat
  14. Apropo okolic schowka miałem ten sam problem który wystepował zwłaszcza w ciepłe słoneczne dni-poradziłem sobie przyklejając kawałek filcu pod zakonczenie plastikowego boczka znajdujacego się po lewej stronie schowka-w samym narozniku- plastik deski rodzielczej z którym się łączy schowek jak spojzysz od dołu. Jak dotkniesz go palcem to przy nawet lekkim musnieciu strasznie skrzypi,wynika to z jego słabego mocowania - po podłożeniu filcu nawet przy silnym nacisnieciu nic nie skrzypi na dziurach również cisza- filc alb cokolwiek musisz wcisną pod ten plastik-warunek schowek musi byc otwarty bo inaczej tego nie zrobisz Natomiast jezeli chodzi i boczne kratki lewa i prawa przy szybie to we wszystkich 3 jednkach jakimi jezdzilem było to samo- u mnie pomogło włożenie kabelka pomiedzy deske i materiałową obudowe słupka mam nadzieje ze komus to równiez pomoze
  15. Witam. Mam pytanie. Od jakiegoś czasu mam wrażenie jakby silnik był troche zamulony na niskich obrotach..po przekroczeniu 2 tys idzie normalnie ale do 2000 jakby nie miał takiej reakcji na gaz jak miał do tej pory- czy jest mozliwe ze moje spostrzezenia zbiegły sie z wypalaniem DPF ? Czy może to być objaw jakiejs powazniejszej awarii? Dodam ze nie jest to jakis "porażający spadek mocy " ale wrażenie gorszej reakcji wystepuje ...Auto mw 125 000 przebiegu i pochodzi z 2009 roku i poki co rozrząd nie hałasuje..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.