Skocz do zawartości

kobson

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    528 E39

Osiągnięcia kobson

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma problemu z przejściem na LL-01lub LL-98 a nawet lepiej dla twojego silnika, płukanka mile widziana. Kondycja silnika zawsze ma znaczenie bo jak będzie palił olej to dolewki będą trochę kosztowały przy najlepszych olejach, możesz sprawdzić kompresje silnika. Możesz zalać Mobil1 newlife 0w40 lub o większej lepkości Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W40. Dzięki. Zastanawiam się też nad Liqui Moly TOP TECH 5W-40, czy ze względu na LPG nie będzie najlepszym wyborem. Generalnie moim zamiarem jest "uciszenie" trochę silnika, bo mam wrażenie, że pracuje dość głośno i zatrzymanie "brania" oleju. Który olej najlepiej spełni tę funkcję?
  2. Panowie, proszę o pomoc w wyborze najlepszego oleju. Wiem już, że powinien to być Valvoline, Motul, Liqui Moly, Millers albo Amsoil, ale nie wiem dokładnie które z nich najlepiej odpowiadają poniższej specyfikacji. I jeszcze: - czy można przejść z LL-04 na LL-01? - czy powinienem zrobić płukankę przed zmianą oleju? Czy kondycja silnika ma tu znaczenie (jak ją ocenić)? Model: 528 E39 Silnik: 2.8 M52 Rok produkcji 1996 Przebieg: 243 kkm Styl jazdy: umiarkowany → dynamiczny Użytkowanie: mieszany (miasto/trasa ≈60/40 proc.) Zużycie bieżące na l/1000km: chyba bierze trochę oleju, ale nie robiłem pomiarów Instalacja LPG: tak DPF: nie Dotychczas (75 kkm które przejechałem od zakupu): Castrol Edge 5W40 LL-04
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.