Skocz do zawartości

szumi81

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 m40b18 318i

Osiągnięcia szumi81

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam , jestem nowy na forum , od razu pragne zaznaczyc że wszystkie tematy z objawami podobnymi do moich przeczytałem . Na ich podstawie wymeniłem świece oraz kable. Otórz problem z jakim się borykam w mojej starej e36 to dlawienie się na niskich obrotach , silnik to m40b18 318i 115km + sekwencja. Auto zaczęło wariować po wymanie wydechu. Wymieniony był kompletny wydech na taki : http://allegro.pl/bmw-e36-318i-1-8i-90-99-komplet-tlumikow-gratisy-i4430814465.html , wczesniej miałem też wydech spawany bez katalizatora ale po prostu się juz rozpadł. Po wymianie auto zaczęło się dławić , zdarzy mu się strzelić , obstawiałem sonde lambda , ale odkęciłem , przeczyściłem , wymieniłem w niej 1 kabel gdyż był strasznie ośniedziały , chwile było ok potem po gwałtowniejszym ruszeniu znów to samo, znajomy znów mówił mi że może to być przepływomierz. Mam ograniczony budżet i staram się ogarnąć to na własną rękę :) Nagrałem również filmik w celu zademonstrowania zachowanie silnika ( wiem że brzmi tragicznie ) : https://www.youtube.com/watch?v=A2ey__Sj1rI ,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.