
carbon4all
Zarejestrowani-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E39
Osiągnięcia carbon4all
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Tez mi sie wydaje , ze caly dach carbon to jest najlepsza opcja Jesli przylecisz golym autem ( co dla mnie jest najlepszym rozwiazaniem ) pozostana koszty wyciecia i wklejenia szyby oraz kleju do zamocowania dachu - robocizna gratis :-) -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Koszt zalozenia dachu to jakies 500zl - jak juz bys sie zdecydowal to do pelnej kalkulacji bede musial kupic dach zeby zdjac forme a wtedy bede wiedzial dokladnie jak jest wspawany dach w turasie a wiec tez dokladne koszta Biorac pod uwage, ze moze sie uda troche zejsc jeszcze z ceny samego dachu to cena bedzie + / - na niezmienionym poziomie :D -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
CZYTASZ WSZYTKIE PO KOLEI POSTY ??? CZY TYLKO OSTATNI ? 'pisali strone wczesniej o tym pokryciu :> Mój błąd - przeoczyłem, ale nie musisz sie drzeć 'caps lockiem' o 'wszytkich' postach ! :nana: Wracając do tematu Carbon4all jak wygląda kwestia spasowania takiej carbonowej nakładki na dach tzn, przy relingach i co trudniejsze przy przedniej szybie? Stosująć nałożenie maty carbonowej bezpośrerdnio na dach jest ta kwestia prostrza z tym że przednią szybę najlepiej zdemontować lub podwinąć uszczelkę . :| Witam Co do nakladki to jest kwestia jeszcze do przemyslenia po zdjeciu poszycia - wtedy bedzie wiadomo do ktorego miejsca ma byc nakladka , czy ma schodzic tylko z dachu w rynienke czy zachodzic jeszcze pod listwe w rynience. Przednia szybe trzeba wyciac inaczej robi sie rzeźba Oklejanie dachu wydaje sie prostsze ale naprawde tak nie jest - o ile na czesci ktore mozemy zdjac z auta i "wybebeszyc" do golej blachy to oki ale dach jest na samochodzie caly czas wiec trzeba i tak wyciac przednia szybe i dodatkowo pancernie zabezpieczyc samochod zeby gdzies sie zywica nie dostala. Jeszcze innym rozwiazaniem na oklejenie jest zdjecie poszycie z auta , oklejenie go i zalozenie powtornie na auto - jest czysto i bezpiecznie ale inwazyjnie :-) poza tym jak juz mamy zdjecte poszycie mozemy wkleic full carbon dach :-) Zawsze cos za cos -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
przy trzech egzemplarzach cena oscylowala by w okolicy 5,5 tys za nakladke i 6 za caly dach - moze nawet troche mniej z dachu zdejmujesz tylko poszycie czyli gola blache , zostawiasz poprzeczne wzmocnienia i cala rame dookola , w coupe poszycie jest zgrzewane punktowo pod przednia i tylna szyba oraz w rynienkach dachowych - nie wiem dokladnie jak w turasie - takze wytrzymalosc dachu przy dachowaniu raczej pozostaje seryjna lub na + dla carbonu -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Koledzy w calej tej zabawie lwia czesc kosztow to przygotowanie elementu i wykonanie formy , gdyby nie to to na pewno udalo by sie zmiescic w zakladanej kwocie 5 tys Roznica pomiedzy nakladka na dach a pelnym dachem jest taka minimalna z powodu tego , ze i do nakladki jak i do dachu trzeba zrobic forme. Wykonuje je sie dokladnie tak samo metoda infuzji. Roznica polega wylacznie na ilosci uzytych warstw - przy nakladce nie potrzeba az takiej sztywnosci jak przy samodzielnym dachu Cena tez jest taka z powodu uzycia tylko i wylacznie wlokna weglowego najwyzszej jakosci (Hexcell) bez dodatku wlokna szklanego - na rynku tylko jakies 10% to full carbon reszta to polaczenie carbonu z wloknem szklanym wlasnie ze wzgledu na cene A wezcie prosze pod uwage , zeby wykonach dach w turasie trzeba uzyc ponad 2 m2 carbonu na warstwe a warstw musi byc kilka Podsumowujac, kazdy nastepny chetny to dosyc znaczacy spadek ceny - Najtaniej wyszlo by pokrycie dachu carbonem na samochodzie (tak jak listwy ) - jednoczesnie jest to metoda obarczona najwiekszym ryzykiem niedoskonalosci - o ile na listwach to ryzyko jest prawie pomijalne (mala powierzchnia wiec duzo mniejsze prawdopodobienstwo , ze cos sie nie uda ) o tyle na plaskiej powierzchni 2 m2 trzeba je brac pod uwage. Do tego samochod jest unieruchomiony do zakonczenia procesu czyli mniej wiecej 2-3 tygodnie. -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
hmm ... no 3 tys za carbonowy dach przy 1,2 tys za pklejanie listew bylo by troche dziwne - nie da rady :-) -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Duzo zalezy tez od uzytego lakieru na zdjeciu ponizej sa lotki do Audi R8 ktore robimy do niemiec - 3 tylne sa polakierowane innym lakierem i maja taka wlasnie barwe zoltawa a pierwsza z przodu jest innym i jest przezroczysta zdjecie robione telefonem przed chwilka ale chyba widac ze roznia sie odcieniem (jak klikniesz to powiekszy sie obraz ) takze mozliwosci jest masa i niekoniecznie musza to byc najdrozsze rozwiazania http://images66.fotosik.pl/166/da1519db0ce7a19cmed.jpg -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
normalnie ten efekt "wedrowania" odroznia folie i hydrografike od prawdziwego carbonu - ten efekt mozna zmiejszyc pokrywajac carbon mniej blyszczacym lakierem jesli w BMW tego efektu nie ma lub jest mniejszy to znaczy ze BMW tak chcialo - nie sadze zeby bylo tu miejsce na przypadek :-) kiedys widzialem film z fabryki BMW produkujacej carbon i elementy z carbonu - oni uzywali tylko prepregow wiec na 90% listwy tez beda wlasnie z nich wykonane, stąd ta cena ( nie liczac znaczka BMW ) :-) o ile w elementach konstrukcyjnych prepregi sa bezkonkurencyjne ze wzgledu na swoja wytrzymalosc i stosunek wagi do wytrzymalosci to w przypadku elementow dekoracyjnych ma to drugoplanowe znaczenie a niestety cena jest wlasnie kilkukrotnie wyzsza w zadnym wypadku zle Cie nie zrozumialem i powiem wiecej, nawet zgadzam sie z Toba :mrgreen: zawsze staram sie zeby klient byl zadowolony i jesli chce zzolkniety carbon to dostanie zzolkniety carbon :-) a tak na serio po tym co zobaczylem w 911 Turbo ... sie zalamalem :wink: to co ja wywalam do kosza jako nieudane elementy oni z pelna premedytacja wladowali do topowego modelu -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Pozwole sobie wtracic trzy grosze :) czy te zoltawe listwy masz nowe czy juz kilka lat lataja w samochodzie ? - pytam bo zolta barwa moze brac sie z tego , ze zywice (oprocz kilku wyjatkow ) zolkna pod wplywem UV - dla tego pokrywa je sie zelkotami lub lakieruje co zabezpiecza wlasnie przed zzolknieciem reanimowalem ostatnio carbonowe listwy do Porsche 911 Turbo ktore byle nie tyle zzolkniete ale po prostu zrobily sie mleczno zolte ( praktycznie kade porsche z tego okresu cierpi na zolte listwy) ze wzgledu na ciagla ekspozycje na slonce (UV) - jedynie co moze tlumaczyc tak zacna firme , ze wykonala taki bubel jest to, ze zrobila to 17lat temu :-) druga rzecz to czy orginalne listwy sa pokryte carbonem czy wykonane z carbonu ? jesli sa wykonane z carbonu to prawdopodobnie z prepregu - czyli klasa hi end jesli chodzi o carbon ale takze o jego cene - do wykonania wykorzystuje sie autoklawy , mroznie itd - bardzo droga zabawa - chociaz prepregi bez uzycia autoklawu zdobywaja coraz wieksza popularnosc ale za to potrzebny jest piec podobny do lakierni proszkowych tylko z mniejsza temp. prepregi czesto wychodza wlasnie zoltawe a jesli chodzi o barwe zywicy mozna teraz zrobic prawie wszystko - wystraczy dodac barwnik np. czerwony jak na tym zdjeciu http://images69.fotosik.pl/165/7a7deaaccaf3366dmed.jpg to akurat nie moje dzielo ale nie ma problemu zeby cos takiego zrobic -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Komplet listew - pokrycie carbon twill 2/2 plus lakierowanie bezbarwnym lakierem ok. 1000-1200zl czas realizacji ok 14dni dach da sie pokryc carbonem ale to juz grubsza zabawa, takze zeby nie zasmiecac forum proponuje kontakt na maila -
Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)
carbon4all odpowiedział(a) na czerwony330d temat w Galeria - nasze samochody
Czesc Jesli interesuje Cie pokrycie orginalnych elementow PRAWDZIWYM carbonem to chetnie Ci w tym pomoge Wykonuje tez cale elementy z carbonu od podstaw (niestety podrob carbonu jest masa - a te na zdjeciu ktore pokazales, dla kogos kto ma do czynienia z wloknem weglowym na co dzien, traca lipa na kilometr. Mam nadzieje , ze uda Ci się odzyskas kase a ruskowi zablokuja konto ) Pokrywalem juz kilka aut Carbonem oraz np. hybryda carbon-kevlar ostatnia praca to Audi S3 600HP srodek , dyfuzor przedni i tylni http://images66.fotosik.pl/153/ccd138547d580c1emed.jpg http://images68.fotosik.pl/154/ca7b86c41996473dmed.jpg http://images67.fotosik.pl/154/c5ab57c6309487cfmed.jpg http://images68.fotosik.pl/154/88fd96442913f115med.jpg BMW Z4 caly srodek , multifunkcja w kierownicy http://images70.fotosik.pl/155/146c4783d6060491med.jpg http://images70.fotosik.pl/153/a32125bf72332bbbmed.jpg http://images68.fotosik.pl/154/8ee44279303669b2med.jpg http://images67.fotosik.pl/154/4fc652f1e95bf7a9med.jpg jesli bylby zainteresowany to zapraszam do kontaktu przez forum lub bezposrednio na adres [email protected] Jezeli beda potrzebne wieksze zdjecia lub bedziesz potrzebowal jakies inne elementy zobaczyc to daj znac Jakby co - jestem z Wroclawia :)