Skocz do zawartości

desolsa

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 320i 1986
  • Lokalizacja
    Inowrocław

Osiągnięcia desolsa

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ten sam, tylko że trochę inny ;) trochę rdzy mu wyszło po zimie, nic wielkiego ale trzeba porobić. Płyn był zimowy tak że ok, nic nie popękało. Coś stuka w silniku, nie jest to głośne stukanie ale przypomina trochę dźwiękiem disla. Takie klekotanie.Wiesz może co to może być? Rozrząd wymieniany był na 145 tyś. teraz ma 175 tyś. to chyba jeszcze polata. Hamulce puścił, a jak trochę pochodził to przestał kopcić. Lampki nadal się świecą ( wszystkie zielone+ inspekcja+ oil serwis) obrotomierz nie działa, przeszukałem forum i doszedłem do wniosku że to mogą być te baterie w zegarach lub kostka, więc chyba od tego zacznę.
  2. Dzięki chłopaki za podpowiedź ale jeszcze tego nie ruszałem. Wyjechałem na 5 miesięcy i zostawiłem samochód na ten okres na parkingu. Wczoraj poszedłem go odpalić (pełen wiary w niezawodność mojego samochodu) i się zaczęło. Kłopoty!!! :cry2: Po podłączeni akumulatora zapaliły się wszystkie "zielone cegiełki", obrotomierz nie działa, hamulce się zablokowały a z rury wydechowej leci niebieski dym, dodam że dochodzą niepokojące stuki z silnika( mogą być przyczyną tego że tak długo stał, ale też może być coś poważniejszego w połączeni z niebieskim dymem z rury wyd.) Teraz się zacznie rozbieranie, kombinowanie, szukanie :duh: A taka piękna była bez skazy. Dodam że przed wyjazdem samochód był bez zarzutów. Teraz siedzę na forum i szukam od czego tu zacząć.
  3. Witam kolego. Powiedz jak sobie poradziłeś z tym nie działającym obrotomierzem i zielonymi kostkami? Bo ja mam ten sam problem. Moje bmw nie było odpalane od 4 miesięcy i gdy wczoraj podłączyłem aku zapaliły się wszystkie zielone cegiełki i obrotomierz nie działa. Przed moim wyjazdem czyli 4 miesiące temu BMW było bez zarzutów, a teraz coś czuję że się zacznie. Jeśli masz jakiś pomysł proszę o podpowiedź.
  4. Jak mogę to z diagnozować czy tuleje czy krzyżak czy podpora? Mam garaż z kanałem więc w skocze i obejrzę tylko jak to sprawdzić, to co wyczytałem na forum nic mi nie mowi.
  5. Witam wszystkich! Przeszukałem forum i nie znalazłem więc pytam. BMW E30 2l, 1987 rok, stan licznika 176 tyś. Auto zadbane, most nie wyje. ALE... gdy np. ruszam z miejsca z jedynki, wkręcam na wysokie obroty, puszczam sprzęgło i...wiecie co powinno być? palenie gumy i do przodu! Zamiast tego słyszę przeraźliwe dudududu w tylnym moście! no i mu odpuszczam bo aż serce boli. To samo gdy z jedynki przerzucam na dwojkę przy wysokich obrotach. Przy normalnej jeździe nawet nie puknie. Jestem posiadaczem auta od miesiąca, jest naprawdę zadbane, jeden właściciel w Niemczech, ale niestety ostatni w Polsce (ten od ktorego kupiłem) go nie oszczędzał :mad2: Ktoś tam mowił że niby jakaś guma, drugi że dyferęcjał. Wy się znacie najlepiej więc proszę o podpowiedź. Dzięki
  6. desolsa

    LCM [E39]

    OK.jestem nowy i nie zabardzo sie lapie w tym calym forum.to teraz jeszcze jedno pyt: gzie ja moge znalesc to LCM w mojej betce [E39]97(wersja angielska).Prosze o pomoc.Prosze.
  7. desolsa

    LCM [E39]

    Zapomnialem dodac ze to angielska wersja.czy to ma znaczenie??
  8. desolsa

    swiatla i kierunkowskazy

    Siema wszystkim.odparu dni jestem posiadaczem BMW520i,jest to smochud kupiny na aukcji odkupiony po kradziezy.dzisiaj odkrylem ze niedzialaja swiatla(mijania,drogowe,kierunkowskazy,stopy,wsteczne)ogolnie cala elektryka zwiazana ze swiatlami.wszystkie bezpieczniki sa ok.co moze byc przyczyna i jak to naprawic??? :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.