Skocz do zawartości

marshall7

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia marshall7

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja wiem co to może oznaczać - że ringi z jednej strony słabiej świecą :D
  2. Ja waliłem młotkiem tylną - tą malutką..... Łatwo się nie dała...
  3. Dzisiaj rano zapaliła od razu :shock: Pojeździłem z 20 km, zatankowałem, wlałem płynu do czyszczenia wtryskiwaczy, zatrzymałem się przed MCdonalds i.... [BAD]. Akumulator wychechtałem a auto nie zapaliło..... Tylko że cały czas nibby łapał silnik ale do końca się mu rozpędzić nie dało.
  4. Nie mam go od nowości - może i ma milion.... chyba już by nie jeździła :)Ale bardziej jest wiarygodny mój przebieg niż tamten - dwa lata starszy i ma 120 ... Co do książek - czytałem na jednym z forum (dot Toyoty Celicy, którą wcześniej miałem) jak taką książeczkę w łatwy sposób załatwić.
  5. No to zadam głupie pytanie dla Was... Jak zrestartować koma???? :?:
  6. mam Ci dac wykład tu jak sie sprawdza przebieg? ja wiem nawet co w moich BMW było wymieniane i przy jakim przebiegu. jak jestes zaineteroany wykładem to prosze na pw. ale to zadna tajemnica i kazdy "kumaty" powienien wiedzic. No ja niestety do tych kumatych nie należę bo się na tym nie znam :)
  7. No właśnie - to że stoi 4 lata ma być chyba usprawieliwieniem na ten przebieg i brak książki. Podpadówa... Co do foteli itp - może jest po prostu poskładana z dwóch..... :)
  8. Bardzo konkretna odpowiedź :mrgreen: Coś bliżej ??
  9. Żeby na prawdę to ocenić to trzebaby było tam jechać. Ja w takie przebiegi nie wierzę i bym go nie kupił. No chyba że na prawdę byłby idealny... A skąd pewność że twój ma 75?? Masz go od początku??
  10. dobrze wyczytałem w tej wersji angielskiej?? Nie ma książki serwisowej??
  11. Heheheh 120 tys przebiegu :lol: Ja mam 305 mimo że młodszy a takim "diabłem" jak ten to bym chyba jeszcze więcej jeździł.... No ale ... jeszcze równe 120.... i jakies grosze... Kiedyś oglądałem BMW 3 tds co miała równiutkie 295000 albo Nissana co miał też równe 115000 - rocznik 95.....
  12. Co do kontrolek - zaświecają sie normalnie - po całkowitym zatrzymaniu się silnika. Po wyciągnięciu kluczyka oczywiście normalnie gasną.
  13. Nieraz utrzymywały się na poziomie ok 200/min. Jak przygazowałem i np przełączał się na gaz to była znaczna poprawa. Jednak jak już się chciał spieprzyć to czy na gazie czy na benzynie gasł. Kiedyś go chciałem "przeciągnąć" i raz nawet mi nie wchodził powyżejh 3000 obrotów, tylko zachowywał się jakby 3 gary się wyłączyły wogóle a reszta się dusiła. Zastanawiam się nad wtryskami i pompą. Na rezerwie jeździłęm jakiś miesiąc temu ale raczej dbałem żeby bena zawsze była. Nigdy np mi nie zbrakło. Nigdy też nie było tak jak dzisiaj - nie odpala wogóle i stoi w pracy u żony. Tutaj też nasuwa mi się pytanie - czy mógł się "zalać". Pamiętam że w innych samochodach coś takiego było możliwe:) Zawsze jak stał - nawet jak zgasł już na parkingu przy pracy, to wiadome było, że jak sie za kilka godzin zejdzie to zapali bez problemów. A dzisiaj [BAD]...
  14. Podnoszę - wogóle już się nie da odpalić. Akumulator prawie padł i nic...
  15. Mam taki problem. Moja Beema gasnie kiedy chce - na wolnych obrotach :) Obojętnie czy zimna czy gorąca, np dojeżdżając do świateł zdycha. (Automat więc to nie kwestia braku wciśniętego sprzęgła:) ). Czasami jest dobrze, czasami się pieprzy. Jak i na bezynie, tak i na gazie. Dzisiaj już nie odpaliła wogóle na zimno. Znając ją to pojadę po nią wieczorem i odpali bez problemu. Help me please.... :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.